اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک:

انتخاباتی بهتر از انتخابات قبل در پیش خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک گفت: آینده کشور روشن است و اسفند ماه امسال انتخاباتی بهتر از انتخابات قبل در پیش خواهیم داشت.

انتخاباتی بهتر از انتخابات قبل در پیش خواهیم داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی ظهر امروز در جمع مردم بسیجی اراک با اشاره به انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه سال جاری اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام در 9 دی ماه 88 زخم بزرگی از ملت ایران خوردند و به دنبال فرصتی می‌گردند تا ضربه مهلکی به کشور بزنند.
وی با تاکید بر هوشیاری و آگاهی و تشخیص حق از باطل تصریح کرد: پای صندوق رأی رفتن و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است، بنابراین باید در برابر نقشه‌های شوم دشمن با حضور بصیرگونه محکم ایستاد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید خط فکری و سیاسی خود را مشخص کرده و فضای تبلیغاتی خود را مه‌آلود و مبهم نکنند، خاطر نشان کرد: هر فردی که نماینده مردم می‌شود باید تمام تلاش و اندیشه خود را وقف حل مشکلات جامعه و ملت کند.
عبدی بیان کرد: دشمن در عصر امروز در صدد قداست‌زدایی و دین‌زدایی است و قصد دارد تا جوانان نسل امروز را از روحانیت جدا و بیزار کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه اراک با بیان اینکه تمام فکر دشمن در این است که در کشور انتخابات آشفته‌ای برگزار کند که یا مردم حضور نداشته باشند ‌یا انتخاب ناشایستی داشته باشند، گفت: فتنه‌گران چراغ سبز دشمنان خارجی هستند که در انتخابات ریاست جمهوری  قانون کشور را زیر سؤال بردند و به رأی و انتخاب مردم بی‌احترامی کردند و بدون شک در انتخابات آتی نیز به دنبال ایجاد آشوب هستند که باید در برابر توطئه‌های آنان هوشیار بود.
وی اظهار کرد: انقلاب و حکومت اسلامی ایران یکی از عنایات خداوند به ملت ما است که همچنان پایدار خواهد ماند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول