اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خواف:

هیئت‌های اجرایی انتخابات از اعمال سلایق شخصی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خواف بر لزوم پرهیز از اعمال سلایق شخصی در فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات تاکید کرد.

هیئت‌های اجرایی انتخابات از اعمال سلایق شخصی پرهیز کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، عبدالعلی جغتایی در کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار ضمن تاکید بر پرهیز اعمال سلایق شخصی از سوی مجریان انتخابات اظهار داشت: نه تنها اعضای هیئت‌های اجرایی بلکه مدیران ادارات دولتی نباید با فعالیت‌های انتخاباتی، به سلامت انتخابات و اعتماد مردم لطمه زنند.
فرماندار خواف گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفندماه، اعتقاد خود به مبانی نظام جمهوری اسلامی را اثبات خواهند کرد.
وی انتخابات را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداها و مردم بایستی با آگاهی از دشمنی بدخواهان نظام، هوشیاری خود را حفظ و فرصت بهره‌برداری سیاسی از انتخابات را از آنان سلب کنند.
فرماندار خواف افزود: 114 شعبه اخذ رای شامل 72 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی برای شهرستان خواف و 42 شعبه نیز برای شهرستان رشتخوار پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول