اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر استکبار را خوار و ذلیل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: ‌حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر استکبار را خوار و ذلیل می‌کند.

حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر استکبار را خوار و ذلیل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه‎فجر شهرستان گرگان اظهار داشت: وقایعی که در سوره فجر به آن اشاره شده عینیت بخشیدن به مسئله انقلاب اسلامی است که چگونه در مقابله با یک قدرت پوشالی شیطانی به درجه پیروزی و اقتدار دست یافت.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام فجرآفرین و ملت قهرمان و ایثارگر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دهه‎فجر یادآور روزهای فراموش نشدنی انقلاب است و حال آنکه در سال‎جاری گستره تفسیر قرآن شرایط بین‎المللی به خود گرفته بنابراین لازم است تا برنامه‎های این دهه باشکوه و جلوه بیشتری انجام شود.
فرماندار گرگان بر مردمی بودن برنامه‎های دهه‎فجر تاکید کرد و اذعان داشت: تبیین اندیشه‎های حضرت امام خمینی (ره) و شعائر انقلاب اسلامی همچنین استکبارستیزی، محرومیت‌زدایی و عدالت‌خواهی از اولویت‎هایی است که باید به آن توجه شود.
گرزین بیان داشت: در طول دوران انقلاب تاکنون ما حمایت‎های همه‎جانبه ملت، دولت و مسئولان را در ارائه خدمات شاهد بوده‌ایم و مردم ما با درک موقعیت و شرایط جامعه نه تنها مشکلات را تحمل کردند حتی در شرایط سخت همچون دوران دفاع مقدس عزیزترین کسان خود را تقدیم این انقلاب کردند.
وی تاکید کرد: در آستانه جشن بزرگ ملی مملکت، در هیچ کشوری در کوتاه‌ترین فاصله مسئله مهم انتخابات برگزار نمی‌شود اما این لطف خدا است که انرژی متراکم و فناناپذیری در بدنه ملت ایران نهفته شده و همه این برنامه‌ها با موفقیت انجام می‎شود.
فرماندار گرگان یادآور شد: چیزی که دشمن تلاش می‎کند، بر روی خروجی تحریم‌ها است و با این حربه می‎خواهد مردم ما را در شکوه بخشیدن به عرصه‎های حضور باز دارد که به لطف خدا این بار نیز ملت ما استکبار را ذلیل و خوار خواهد کرد.
گرزین به بیان برنامه‎های دهه‎فجر اشاره کرد و اذعان داشت: مراسم نورافشانی، اجرای برنامه‎های تاثیرگذار با همکاری تربیت بدنی برای جوانان، گسترش برنامه‎های دهه‎فجر تا عمق روستاها، برنامه متمرکز ویژه بانوان، افتتاح متمرکز پروژه‎های دهه‎فجر، کاروان شادی با همکاری آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر و پسر، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‎های شهدا و ایثارگر از جمله برنامه‎هایی است که در ایام‎الله دهه‎فجر شاهد خواهیم بود.
وی تاکید کرد: پروژه‎های افتتاحی دهه‎فجر و سفر هیئت دولت از یکدیگر تفکیک شوند تا در ایام دهه‎فجر شاهد افتتاح پروژه‎های مخصوص این ایام باشیم.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول