اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد

اجرای طرح تندرستی و بهداشت فردی در مدارس دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اجرای طرح تندرستی و بهداشت فردی در مقطع ابتدایی شهرستان دشتستان خبر داد.

اجرای طرح تندرستی و بهداشت فردی در مدارس دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: تامین سلامت دانش‌آموزان امر مهمی است و شبکه بهداشت همکاری خوبی با آموزش و پرورش خواهد داشت.
وی افزود: برای تأمین و حفظ سلامت و همچنین ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان و در نهایت جامعه برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام گرفته و بویژه در نیمه دوم امسال برنامه‌های متعددی اجرایی شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اجرای طرح تندرستی و بهداشت فردی در مقطع ابتدایی شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری شرکت سدر صحت، دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و مدیریت آموزش پرورش از تاریخ 17 تا 30دی‌ماه اجرایی می‌شود.
کهن تصریح کرد: در این طرح ارزشمند تعداد زیادی اقلام بهداشتی نظیر مسواک، شامپو، مایع دستشویی و کتاب در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: مراسم نمادین این برنامه در آموزشگاه عترت با حضور مسئولین، کارشناسان و نمایندگان شرکت سدر صحت برگزار می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: برای بهبود شاخص‌های سلامتی و بهداشت در مدارس تلاش زیادی انجام داده‌ایم و شبکه بهداشت و درمان نیز تعامل و همکاری مطلوبی با مدارس دارد.
عباسعلی اسدی افزود: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی در سطح استان است و در نیمه نخست امسال مقادیر زیادی اقلام بهداشتی بین دانش‌آموزان توزیع شده است.
وی یادآور شد: ارائه آموزش‌های بهداشتی نیز در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد که به فضل خدا به زودی این امر را در مدارس نهادینه می‌کنیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول