اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل جمع‌آوری زکات محقق شد

اجرای 29 پروژه عام‌المنفعه در بوشکان و ارم دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از اجرای 29 پروژه عام‌المنفعه در بوشکان و ارم دشتستان خبر داد.

اجرای 29 پروژه عام‌المنفعه در بوشکان و ارم دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد زکات دشتستان در بخش ارم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و خدمات متنوعی توسط این نهاد به جامعه هدف ارائه می‌شود.
وی افزود: در شرایط کنونی بیش از 26 هزار نفر از جمعیت دشتستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات مستمر این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان خاطرنشان کرد: تلاش برای خودکفا کردن مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای این عزیزان مهم‌ترین اولویت این نهاد است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
عدنانی از ارائه خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان توسط کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی حدود 4 هزار دانش‌آموز در دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد امام (ره) برخوردار هستند و هزینه تحصیل این عزیزان توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.
وی با تجلیل از ستاد زکات دشتستان یادآور شد: ستاد زکات دشتستان در شهرها و روستاهای مختلف به تلاش برای جمع‌آوری خدمات و کمک‌های مردمی می‌پردازد و منشأ خیرات و برکات زیادی است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از اجرای 29 پروژه عام‌المنفعه در بوشکان و ارم دشتستان خبر داد و گفت: در سال 88 از محل جمع‌آوری زکات در بخش‌های بوشکان و ارم 11 طرح عمرانی و در سال گذشته تعداد 18 طرح عمرانی و عام‌المنفعه اجرایی شده و در دو سال گذشته در مجموع 29 طرح عمده و مهم عام‌المنفعه توسط ستاد زکات برای رفاه و آسایش محرومان جامعه اجرایی شده است.
عدنانی با بیان اینکه میزان زکات امسال مشخص نشده اذعان داشت: با توجه به اینکه سال زراعی و جمع‌آوری نهایی زکات هر سال در نیمه دوم سال شمسی صورت می‌گیرد هنوز زکات 90 برآورد نشده ولی امید داریم که از بخش زکات امسال نیز شاهد اجرای طرح‌های عام‌المنفعه دیگری باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم نسبت به فرهنگ‌سازی در زمینه جمع‌آوری زکات اهتمام ورزند تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول