اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

ارائه آموزش‌های کارآفرینی برای بانوان دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از ارائه آموزش‌های کارآفرینی برای بانوان دشتستان خبر داد.

ارائه آموزش‌های کارآفرینی برای بانوان دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با بانوان فعال و نخبه دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای حمایت از بانوان و ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر تلاش زیادی از خود نشان داده است.
وی افزود: بانوان در بسیاری از مقاطع انقلاب اسلامی نقش ویژه خود را نشان داده‌اند و همواره در کنار مردان برای موفقیت این نظام تلاش و فعالیت کرده‌اند.
فرماندار دشتستان با اشاره به لزوم راه‌اندازی تعاونی بانوان در بوشکان دشتستان خاطرنشان کرد: در صورت راه‌اندازی و ایجاد تعاونی بانوان در این بخش این امکان وجود دارد که بسیاری از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این تعاونی‌ها برای اشتغالزایی بانوان به این تعاونی واگذار شود.
خسروی اضافه کرد: بهره‌مندی بانوان در استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای ایجاد مهارت‌ها و اشتغال بانوان شهرستان دشتستان است که در دستور کار کارگروه اشتغال شهرستان قرار گرفته است.
وی از آموزش‌های کارآفرینی برای بانوان دشتستان خبر داد و اذعان داشت: بانوان در عرصه‌های مختلف کار و تلاش شایستگی خود را اثبات کرده‌اند و با همکاری فنی و حرفه‌ای تلاش کرده‌ایم تا با برپایی دوره‌های تخصصی فنی‌حرفه‌ای و ارائه آموزش‌های کاربردی، زمینه را برای اشتغال پایدار بانوان فراهم کنیم.
فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تربیت فرزندان و آشنا کردن آنها با ارزش‌ها و اخلاق اسلامی از وظایف مهم بانوان است که باید در راس همه کارهای آنها قرار گیرد.
مسئول امور بانوان شهرستان دشتستان نیز گفت: تقویت و توسعه برنامه‌های کارآفرینی و حمایت از بانوان و دختران نخبه از جمله برنامه‌های فرمانداری برای بانوان است.
صدیقه عابدی‌پور افزود: ایجاد کتابخانه‌های سیار در بخش بوشکان در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.
وی یادآور شد: طی چند سال گذشته در ایجاد اشتغال برای بانوان گام‌های مهمی برداشته شده و موجبات رضایت خاطر بانوان را فراهم کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول