اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

حضور 250 مبلغ و مبلغه دینی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از حضور 250 مبلغ و مبلغه دینی در دشتستان خبر داد.

حضور 250 مبلغ و مبلغه دینی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام  سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: گسترش تعالیم اسلامی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است و بویژه در عصر کنونی این امر اهمیت بیشتری دارد.
وی افزود: در ایام محرم شاهد برپایی برنامه‌های متنوعی در دشتستان بودیم و کیفیت برنامه‌ها و محتوای آنها بهبود یافته بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از حضور 250 مبلغ و مبلغه دینی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ایام محرم و صفر بیش از 250 مبلغ و مبلغه در سراسر دشتستان حضور دارند و به تبلیغ دین مبین اسلام می‌پردازند.
محمودی‌نیا تصریح کرد: اجرای تعزیه‌خوانی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس عاشورا، همایش هم‌اندیشی محرم و سایر برنامه‌ها در این شهرستان در محرم و صفر امسال برگزار شده است.
امام جمعه برازجان نیز اظهار داشت: باید نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اهتمام ورزیم و نباید برنامه‌های کم‌محتوا برگزار شود.
حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: باید نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها و آیین‌های عزاداری در ایام محرم و صفر اهتمام ورزیم و در راستای حذف نقاط ضعف این آیین‌ها تلاش بیشتر و موثرتری انجام شود.
وی یادآور شد: هر قدر آیین‌ها به طور سنتی بویژه سینه‌زنی سنتی برگزار شود همه افراد شرکت‌کننده در مراسم می‌توانند به جای تماشاگری شرکت‌کننده باشند. 
مصلح ادامه داد: برای بالا بردن سطح آگاهی و شعور عاشورایی به جای شور زودگذر، برپایی سخنرانی توسط خطیب توانا در آیین‌ها الزامی است.
امام جمعه برازجان اذعان داشت: باید نسبت به تقویت کارهای پژوهشی در امور دینی اهتمام ورزیم و تلاش سازمان تبلیغات در حمایت از پژوهش‌های دینی ستودنی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول