اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکیل 15 کمیته در ستاد دهه فجر در دشتستان

خبرگزاری فارس: 15 کمیته برای برگزاری مراسمات دهه فجر در دشتستان تشکیل و راه‌اندازی شد.

تشکیل 15 کمیته در ستاد دهه فجر در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه‌روز مقتدرتر می‌شود و به پیشرفت‌های بیشتری می‌رسد و به ویژه طی سال‌های گذشته شاهد موفقیت‌های زیادی توسط این نظام هستیم.
بخشعلی دهقایدی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بر برنامه‌ریزی مسئولین و کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان در اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسمات دهه فجر و گرامیداشت این ایام تاکید کرد.
این مسئول گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه به دو نقش مهم ولایت و مردم در پیروزی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: همه افتخارات ما در این 32 ساله نشأت گرفته از حضور مردم بوده و دهه فجر دو جایگاه مهم ولایی بودن امام(ره) و مردمی بودن انقلاب را به اثبات رساند.
دهقایدی در ادامه به نقش اساسی بسیج در ادارات نیز تاکید کرد و گفت: همه ادارات شهرستان در اجرای برنامه‌ها بسیج را مدنظر داشته باشند و با نام بسیج برنامه‌های خود را اجرا کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان در ادامه مهم‌ترین اتفاق در این ایام در کشور را برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوانده و اظهار داشت: همزمان شدن ایام دهه فجر و بحث انتخابات امری مهم است و بدون تردید برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات این روزها موجب شور و شعف بیشتر در فضای انتخاباتی می‌شود.
دهقایدی در ادامه به تشریح برنامه‌های مختلف شهرستان در ایام دهه فجر پرداخت و افزود: برنامه‌های متنوعی در بخش‌ها و شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود و امیدوار هستیم بار دیگر شاهد استقبال بی‌نظیر مردم از این مراسمات باشیم.
در این نشست کمیته‌های مختلفی همچون کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی، کمیته امور بانوان و فرهنگی و دانش‌آموزی، اصناف، بسیج، کمیته هنری و دانشجویی، کمیته کارگری، ورزشی، روستایی و عشایری و عمرانی و تزئینات شهری  و همچنین کمیته‌های نظارت و اطلاع‌رسانی و .... تشکیل شد.
در پایان نیز مسئولین کمیته‌های اجرایی دهه فجر بخش‌های مختلف این شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول