اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر کل برنامه‌ریزی معاونت تحقیقات قوه قضائیه انجام شد

افتتاح واحد آموزشی و کتابخانه‌ای قضایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: یک واحد آموزشی و کتابخانه‌ای قضایی در دادگستری شهرستان دشتستان افتتاح شد.

افتتاح واحد آموزشی و کتابخانه‌ای قضایی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس کل دادگستری استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح یک واحد آموزشی و کتابخانه‌ای قضایی در دادگستری شهرستان دشتستان اظهار داشت: این واحد آموزشی و کتابخانه مجهزی که امروز در دادگستری دشتستان به بهره‌برداری رسید به منظور آموزش و ارتقای سطح آگاهی قضات و کارکنان این مجموعه راه‌اندازی شده است.
حیدر بحرانی افزود: با توجه به امر مهم و حساس قضاوت، لازم است که متولیان امر قضاوت با داشتن اطلاعات به‌روز در خدمات‌رسانی بهتر به مردم در این زمینه تلاش وافری داشته باشند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، افزایش و بالا بردن سطح امنیت اجتماعی جامعه را منوط به آگاهی‌افزایی و دانش به‌روز قضات دانست.
وی اضافه کرد: کشف سریع جرم و اعمال پزشکی قانونی از مهم‌ترین آموزش‌هایی هستند که در این واحدهای آموزشی به قضات ارائه می‌شود.
بحرانی یادآور شد: دادگستری استان برای بالا بردن سطح آگاهی و دانش قضات از همه امکانات و توانمندی‌های خود به نحو مطلوب استفاده می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.
رئیس دادگستری شهرستان دشتستان نیز گفت: راه‌اندازی واحد آموزشی و کتابخانه‌ای در این مرکز کمک شایانی به ارتقای سطح آگاهی و علمی قضات و کارمندان و وکلای این مجموعه خواهد داشت.
عبدالکریم رستگار بر توسعه بیشتر چنین مجموعه‌هایی در سطح شهرستان تاکید کرد.
وی اضافه کرد: در این کتابخانه و واحدهای آموزشی، کتاب‌های مرجع قضایی و موردنیاز قضات وجود دارد و امیدوار هستیم شاهد ارتقای چشمگیر سطح و کیفیت کار در این مجموعه باشیم.
رستگار گفت: آموزش در جوامع پیشرفته از مهم‌ترین نیازهای توسعه است و امیدوار هستیم بتوانیم در امر آموزش به موفقیت بیشتری برسیم.
این آیین با حضور مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت آموزش معاونت تحقیقات قوه قضائیه برگزار شد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول