اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار برگزار می‌شود

اجتماع عظیم هیئت‌های مذهبی دشتستان در اربعین

خبرگزاری فارس: اجتماع عظیم هیئت‌های مذهبی دشتستان در اربعین برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم هیئت‌های مذهبی دشتستان در اربعین
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی دشتستان اظهار داشت: تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی شهر برازجان روز شنبه آینده 20 صفر ساعت 9 صبح در میدان مرکزی شهر(مقابل کاروانسرای مشیرالملک) برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی برازجان افزود: از مدت‌ها قبل با نشست‌های چهره به چهره و همراه کردن هیئت‌های مذهبی قصد داشتیم تجمع عظیم عزاداران شهر برازجان را برگزار کنیم.
محمودی‌نیا تصریح کرد: استان بوشهر همیشه در همه زمینه‌ها حضور فعال داشته که در رأس آن دشتستان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیشرو بوده است.
وی با اشاره به انتقادهای وارده بر پراکندگی هیئت‌های مذهبی شهر برازجان بیان کرد: با همین پراکندگی هم باز در برگزاری عزاداری‌های اصیل و سنگین در استان در جایگاه نخست هستیم.
محمودی‌نیا اضافه کرد: برنامه دراز مدتی را برای برگزاری عزاداری اصیل و سنتی که از تشریفات، تزئینات و انحرافات به دور باشد طرح‌ریزی کرده‌ایم که قدم اول را با سینه‌زنی چند هزار نفری در روز اربعین حسینی امسال آغاز خواهیم کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: تجمع عزاداران خود از نشانه‌های وحدت مسلمان است و در روز اربعین حضور عزاداران این مهم را دوباره نشان خواهد داد.
وی اذعان داشت: عزاداری اربعین حسینی پوشش تصویری نیز خواهد داشت که این برنامه از شبکه استانی و یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
محمودی‌نیا ادامه داد: در شهرستان دشتستان 185 هیئت شناسنامه‌دار فعالیت می‌کنند که 40 هیئت از آن را هیئت‌های خواهران تشکیل می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی در دشتستان همواره حضوری فعال در برنامه‌های دینی و مذهبی دارند و امیدوار هستیم بتوانیم نسبت به تقویت این هیئت‌ها اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول