اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

باید جوانان را در برابر جنگ نرم دشمنان بیمه کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان جیرفت گفت: باید جوانان و نوجوانان را در مقابل جنگ نرم دشمنان بیمه کنیم.

باید جوانان را در برابر جنگ نرم دشمنان بیمه کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، دادخدا حسینی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: همان‌گونه که دشمنان به دنبال این هستند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را تحت تأثیر قرار دهند، مردم نیز باید از فعالیت‌های انجام شده در نظام مطلع شوند.
حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد ملت ایران و محرک حضور فعال مردم در صحنه‌های مختلف جامعه است.
وی با اشاره به اینکه برگزارکنندگان انتخابات باید بستر و زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهیا کنند، افزود: آموزش ‌و‌ پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که می‌تواند در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان جیرفت با تأکید بر عزل و نصب‌ها در سیستم اداری گفت: مسئولان در برگزاری انتخابات باید به گونه‌ای عمل کنند تا در جامعه التهاب ایجاد نشود.
وی در مورد موضوع پدافند غیرعامل بیان داشت:‌ در بحث پدافند غیرعامل باید با کمترین هزینه بیشترین بهره‌برداری را در مسائل اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم و جوانان و نوجوانان خود را در مقابل جنگ نرم دشمنان بیمه کنیم.
حسینی اذعان داشت: در زمینه جنگ نرم دشمن جا برای کار بسیار است و باید به گونه‌ای عمل شود تا در برابر هجوم فرهنگی دشمن جوانان کمترین آسیب را ببینند که تحقق این امر با به کارگیری افراد متفکر و شجاع ممکن است.
وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای آموزش و پرورش باید حضوری فعال در جلسه‌های این شورا داشته باشند تا با تصمیم‌گیری‌های بهتر زمینه انجام اقدامات لازم برای پیشرفت جوانان فراهم شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول