اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین:

فروپاشی خانواده نخستین هدف در جنگ نرم دشمن

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین با اشاره به نقش حساس خانواده‌ها در مقابله با جنگ نرم گفت: امروز جنگ نرم دشمن فروپاشی نظام خانواده را به عنوان نخستین هدف در راستای تسلط در تمام عرصه‌ها انتخاب کرده است.

فروپاشی خانواده نخستین هدف در جنگ نرم دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، ابوالحسن دهقان بعد از ظهر امروز در همایش انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس قیروکارزین که با عنوان «خانواده و مقابله با جنگ نرم» و با حضور رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و اعضای این انجمن‌ها در این شهرستان همراه بود اظهار داشت: هدف در نظام تعلیم و تربیت کمال انسان و رسیدن به قرب الهی است و آموزش و پرورش در این راستا آموزش‌های خود را برای بلوغ اعتقادی، اخلاقی، علمی و آموزشی، فرهنگی و هنری، اجتماعی، زیستی، اقتصادی و سیاسی فرزندان جامعه با جدیت دنبال می‌کند.
وی مبنای شکل‌گیری اعتقادات فرزندان را خانواده دانست و ابراز داشت: استحکام روابط خانوادگی از اهداف نظام تعلیم و تربیت که رسیدن به آن مستلزم تعامل و پیوند عمیق خانه و مدرسه به عنوان دو جایگاه مهم و تأثیرگذار اجتماع است.
دهقان قرار دادن هزینه آموزش در سبد هزینه‌های خانواده با توجه به خطر جنگ نرم دشمن را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: امروز جنگ نرم دشمن فروپاشی نظام خانواده را به عنوان نخستین هدف در راستای تسلط در تمام عرصه‌ها انتخاب کرده است که بیداری و آگاهی خانواده در خط مقدم این جنگ تلاش دشمن را با شکست مواجه می‌کند.
رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین با اشاره به تعداد انجمن‌های فعال مدارس قیروکارزین بیان داشت: از 130 مدرسه در این شهرستان 120 انجمن اولیا و مربیان فعال را داریم و سال گذشته بیش از 30 کلاس آموزش خانواده توسط آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار شد و همچنین 60 مدرسه دارای اشتراک مجله پیوند هستند.
این مقام مسئول در پایان افزود: فرزندان تنها در پنج ساعت شبانه‌روز برای هشت ماه در مدرسه حضور دارند بنابراین تعامل و هماهنگی آموزش‌های رسمی و غیررسمی و بها دادن به نظام تعلیم و تربیت غیررسمی دارای اهمیت ویژه‌ای است.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول