اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زنجان:

رسانه‌ها رزمندگان حوزه جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رسانه‌ها رزمندگان حوزه جنگ نرم هستند که در این دفاع مقدس به مقابله توطئه‌های دشمنان می‌پردازند.

رسانه‌ها رزمندگان حوزه جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در همایش بسیج و رسانه اظهار داشت: همایش بسیج و رسانه در راستای عمل به رسالت اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شده است. 
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در صدد براندازی نظام برآمده‌اند، افزود: در اوایل انقلاب با آغاز اختلاف‌افکنی در میان قومیت‌های مختلف و پس از آن در دوران دفاع مقدس در برابر انقلاب قد علم کردند. 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ریشه طاغوت با پیام امام خمینی (ره) خشکانده شده افزود: مردان و زنان این انقلاب در زمان جنگ نیز با گوش دادن به فرمان ولی‌فقیه زمان خود به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و با دشمنی که همه توان خود را در راستای براندازی نظام به کار می‌گرفت، جانانه مبارزه کردند. 
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه کفر در برابر جهان اسلام ایستاده و قدرت‌نمایی می‌کرد، خاطرنشان کرد: اعلام جنگ عمومی و جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی در راستای براندازی نظام بود. 
سردار کرمی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس به خوبی نقش خود را ایفا کرده است، افزود: این ملت غیور، انقلابی، ولایی و عاشورایی همواره پشتیبان نظام بوده و از هیچ کوششی در راستای پیروزی نظام و انقلاب فروگذار نکرده است. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان اسلام جنگ خود را با نظام در حوزه دیگری آغاز کرده‌اند، افزود: فتنه 88 آغازی آشکار برای حضور دشمنان در عرصه جنگ نرم در برابر نظام و انقلاب بود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها رزمندگان حوزه جنگ نرم هستند که در حال حاضر در این دفاع مقدس قرار گرفته و با وجود همه دشمنی‌ها از داخل و خارج در این عرصه حضور یافته‌اند. 
وی با بیان اینکه اگر دیروز در شلمچه در جنگ سخت شرکت داشتیم امروز در این حوزه سلاح این جبهه قلم و رزمندگان آن قلم به دستانی هستند که از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند. 
سردار کرمی با بیان اینکه در جبهه دیروز تاکتیک و حضور دشمن علنی بود، افزود: امروز این تاکتیک از طریق رسانه‌های مختلف از نوعی دیگر پیگیری می‌شود. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر تدبیر مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم کارسازتر است، بیان داشت: مردم با بصیر در فتنه 88 با الهام گرفتن از مقام معظم رهبری با حضور در میدان جهاد به همه توطئه‌ها و فتنه‌های این حوزه خط بطلان کشیده‌اند. 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه گذشت زمانی که حضرت علی (ع) استخوان در گلو گریه می‌کرد، افزود: امروز ملت بصیر ایران اسلامی رهبر و ولی خود را تنها نمی‌گذارند. 
وی با بیان اینکه در جبهه نرم رسانه‌ها باید به تکلیف و رسالت خود بیش از گذشته عمل کنند، بیان داشت: باید با اخلاص و ایمان در این عرصه گام برداشته و با رعایت اصول خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشید. 
سردار کرمی یکی از رسالت‌های اهل قلم را ارتقای سطح معنوی و معرفت دینی جامعه عنوان کرد و افزود: تبیین فرهنگ عاشورایی، الهی و قرآنی اهداف قیام ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) از رسالت‌های رسانه محسوب می‌شود. 
وی بر لزوم ارتقای روحیه جهادی، علوی و عاشورایی در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود، همه دنیا هم نمی‌تواند در برابر این روحیه قرار گیرد. 
 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید با بصیرت‌افزایی در جامعه به ارتقای بصیرت کمک کرد، افزود: باید چهره خبیث دشمنان اسلام به دنیا نشان داده شود. 
وی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در زمینه انتخابات بیان داشت: باید رسانه‌ها زمینه حضور حداکثری و انتخاب اصلح در جامعه را فراهم کنند. 
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول