اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری اردبیل خبر داد

پذیرش گردشگران زمستانی در مراکز اقامتی با تخفیف ویژه

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ با هدف جلب و جذب گردشگران در فصل زمستان مراکز اقامتی و پذیرایی استان اردبیل با ارائه تخفیف 10 تا 15 درصدی آماده استقبال از حضور گردشگران در فصل زمستان هستند.

پذیرش گردشگران زمستانی در مراکز اقامتی با تخفیف ویژه
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر فرهیخته عصر امروز در کارگروه گردشگری اردبیل اظهار داشت: ارائه این‌گونه تخفیفات به همراه برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعدد از ابزارهای خوب و هدفمند در توسعه گردشگری فصل کم تردد و کم برخوردار پاییز و زمستان است که انتظار می‌رود با این ابزارها و شیوه‌های خدماتی و تخفیف در ارایه آنها بتوان گردشگری را در این فصول رونق بخشید.
وی با اشاره به ثبات قیمت نرخ هتل‌ها و اماکن اقامتی در سه سال اخیر تصریح کرد: ما در حال بازنگری و نرخ‌گذاری مراکز جدید اقامتی، پذیرایی و هتل‌ها هستیم تا بتوانیم متناسب با تورم به وضعیت مناسب در ارایه خدمات سر و سامان داده و به صورت معقول بتوانیم کیفیت ارایه خدمت را نیز افزایش دهیم.
فرهیخته با بیان این‌که هرگونه نرخ‌گذاری بر عهده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، خاطر نشان کرد: براساس اعلام نظر کمسیون تنظیم بازار قرار است هرگونه افزایش قیمت در این حوزه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مطرح شده و تغییرات لازم اعمال شود.
این مسئول اضافه کرد: ما با بررسی تمام عوامل ارایه خدمات همچون افزایش قیمت انرژی، تجهیزات، استهلاک، مواد مصرفی و برخی خدمات دیگر نرخ‌گذاری‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به یک تعادل نرخ در این ارتباط دست یابیم.
وی در ادامه سخنان خود از ایجاد ظرفیت‌های خوب برای برگزاری جشنواره‌های گردشگری در فصل زمستان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خبر داد و گفت:‌ ما آمادگی خود را برای برقراری تمهیدات لازم در برگزاری این جشنواره‌ها اعلام کردیم که انتظار می‌رود در منطقه سرعین و خلخال این جشنواره برگزار شده و با استقبال خوب علاقمندان مواجه شود.
به گزارش فارس، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه سخنان خود به ظرفیت ممتاز جذب گردشگر بعد از بازگشایی راه اصلی اردبیل به سرچم و کوتاه شدن فاصله سفر تا مرکز استان و سرعین اشاره کرد و افزود: اگر تاکنون بیش از 10 میلیون گردشگر به استان اردبیل وارد شده است با تأمین این زیرساخت‌ها به نظر می‌رسد این ظرفیت قابل افزایش می‌باشد.
وی به وضعیت مناسب سرمایه‌گذاری در مراکز اقامتی اشاره کرد و اظهار داشت: بالغ بر 220 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و میهمان‌پذیر در استان اردبیل وجود دارد که این خطه به لحاظ سرمایه‌گذاری در این حوزه دومین استان و از لحاظ داشتن مراکز اقامتی جزو پنج استان برتر کشور است.

انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول