اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان خبر داد

ساخت 3 هتل و مجموعه اقامتی گردشگران در مهدیشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ساخت سه هتل و مجموعه‎های اقامتی گردشگران در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

ساخت 3 هتل و مجموعه اقامتی گردشگران در مهدیشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: یکی از فعالیت‏های این اداره کل برای جذب گردشگر در مهدیشهر حمایت از ساخت هتل دربند در نزدیکی غار دربند است.
وی افزود: بر همین اساس راه دسترسی به هتل دربند و سرویس بهداشتی در اطراف غار دربند در حال احداث است.
وی با اشاره به اینکه ساخت مجموعه گردشگری درجزین نیز در حال اقدام است، گفت: افزایش تعداد کمپینگ و اقامتگاه گردشگران و مسافران در مهدیشهر نیاز به همکاری و حمایت شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان دارد.
وی یکی از برنامه‏های این اداره کل را ثبت آثار تاریخی، طبیعی و معنوی مهدیشهر عنوان کرد و ادامه داد: ثبت موسیقی سنگسری به عنوان اثر معنوی در فهرست آثار ملی کشور نشان از اهمیت و پیشینه تاریخی این شهرستان دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از همکاری مناسب شهرداری و شورای اسلامی مهدیشهر با این اداره کل و اداره میراث فرهنگی مهدیشهر قدردانی کرد.
شهردار مهدیشهر نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت‏های انجام شده در اداره‌کل میراث فرهنگی استان سمنان و اداره مهدیشهر گفت: با تلاش و پیگیری مدیرکل میراث فرهنگی استان، حرکت‏های خوبی برای رشد گردشگری مهدیشهر آغاز شده است.
جعفر نخستین با تاکید بر اینکه پیش از این به گردشگری مهدیشهر توجه نمی‏شد، افزود: فعالیت‏های آغاز شده نویدبخش حرکت‏های مهم آینده در زمینه رونق گردشگری این شهرستان است.
وی شست‏وشوی محوطه داخلی غار دربند و ایجاد تعداد بیشتر سرویس بهداشتی در اطراف غار را خواستار شد.
اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر نیز در این دیدار بر فراهم کردن زمینه‏های تعامل بیشتر بین اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و شهرداری و شورای شهر مهدیشهر و رشد گردشگری این شهرستان تاکید کردند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول