اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

مدیران تاسیسات گردشگری ضابط امر به معروف باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت امر به معروف توسط تشکل‌های مردمی را تاثیرگذار خواند و گفت: مدیران تاسیسات گردشگری گیلان باید ضابط امر به معروف و نهی از منکر باشند.

مدیران تاسیسات گردشگری ضابط امر به معروف باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در نخستین همایش مدیران تاسیسات گردشگری گیلان با موضوع احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نقش تشکل‌های مردمی در امر به معروف و نهی از منکر بسیار تعیین کننده است.
وی رعایت موازین اسلامی برای پیشبرد فعالیت‌ها در رسیدن به اهداف اسلامی را موثر عنوان کرد و افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر توسط تشکل‌های مردمی تاثیرگذار است.
شفیعی‌زاده با تاکید بر اینکه مدیران تاسیسات گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها باید ضابط امر به معروف و نهی از منکر باشند، ابراز داشت: تشکل‌های مردمی تاسیسات گردشگری می‌توانند در امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شوند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، امر به معروف و نهی از منکر را واجب دانست و تصریح کرد: انسان مسلمان مکلف است جلوی منکر را بگیرد.
وی امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه دینی توصیف کرد و گفت: نسبت به امر به معروف و نهی از منکر باید احساس مسئولیت شود.
شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه فضای سالم را می‌توان در گیلان حاکم کرد، بیان داشت: با حاکم شدن فضای سالم در استان دیگران نمی‌توانند از آن سوء استفاده کنند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان بر دفاع از فرهنگ دینی، ملی و استانی تاکید کرد و یادآور شد: هویت فرهنگی خود را باید در تمام موارد حفظ کنیم.
وی خواستار احیای فرهنگ اسلامی و بومی در گیلان شد و اذعان داشت: مسائلی که مغایر با فرهنگ دینی، ملی و استانی است نباید در جامعه ترویج شود.
شفیعی‌زاده با بیان اینکه افراد نباید دنیای خود را برای امرار معاش ناچیز به آخرت بفروشند، خاطر نشان کرد: وظیفه داریم مرعوب نشویم و به نظام، زندگی و آخرت خود توجه داشته باشیم.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این همایش از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکل‌های مردمی در این استان خبر داد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای بافت فرهنگی و اجتماعی ویژه است.
منصور قربانی با اشاره به وجود نماد غربی در بعضی از اماکن گردشگری گیلان، تصریح کرد: این نمادها باید تغییر کند.
وی خواستار خدمات‌رسانی مطلوب توسط تاسیسات گردشگری گیلان به مردم شد و افزود: به دنبال گسترش فرایض معروف و کاهش منکر در مجالس مختلف هستیم.
قربانی آموزش را از مباحث مهم در امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و بیان داشت: بحث آموزش از سال آینده در شهرستان‌های گیلان به اجرا گذاشته می‌شود.
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه بهترین جمله برای نصب در تاسیسات گردشگری استان، اذعان داشت: مدیران تاسیسات گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های گیلان با بیان یک جمله در زمینه امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و بهترین جمله در تمام تاسیسات گردشگری استان نصب می‌شود.
انتهای پیام/خ۱۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول