اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار طرقبه:

طرقبه نیازمند یک کارگاه تخصصی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار است

خبرگزاری فارس: شهردار طرقبه گفت: باید یک کارگاه تخصصی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این شهرستان ایجاد شود زیرا جذب گردشگر ایجاد اشتغال و محیط زیست پایدار را به دنبال دارد.

طرقبه نیازمند یک کارگاه تخصصی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار است
مصطفی فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: بررسی چشم‌اندازها و چالش‌های صنعت گردشگری، بررسی و تحلیل فضای گردشگری موجود، آسیب‌شناسی وضعیت موجود و ساخت و سازهای شهر طرقبه با نگرش به گردشگری پایدار شهری از چشم‌اندازهای این ارگان برای بررسی کلاسیک و علمی از سوی خبرگان مدیریت شهری است.
شهردار طرقبه در رابطه با اهم فعالیت‌های سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری طرقبه، افزود: تهیه 70 دستگاه اتوبوس جدید توسط بخش خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان، راه‌اندازی خطوط  اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی با تعداد 30 دستگاه، نظارت بر امور تعداد 25 آژانس با 500 راننده، اقدام به صدور هوشمند کارت تاکسی‌رانی به تعداد 500 کارت، ثبت‌نام از 600 نفر راننده وانت‌بار تحت نظارت، راه‌اندازی پایانه‌ بار طرقبه، صدور کارت سوخت و برچسب گاز برای رانندگان تحت نظارت از جمله مهمترین کارهای ما بوده است.
 وی افزود: از دیگر خدمات شهرداری طرقبه نیز می‌توان به اخذ مجوز فرکانس تاکسی بی‌سیم از اداره ارتباطات، ساماندهی مسافربرهای شخصی و سرویس مدارس، گشت و بازرسی از سطح شهر با همکاری پلیس راهور حتی در روزهای تعطیل، صدور پروانه شرکت حمل و نقل درون شهری، تشکیل شورا و هیئت مدیره سازمان حمل و نقل ترافیک، اعطای کارت سلامت به رانندگان آژانسی و مینی‌بوس‌ها، سرویس‌دهی به نمازگزاران نمازجمعه، و راهپیمایان ایام مختلف اشاره کرد.
فخریان برنامه‌های اجرا شده توسط سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه در سال 90 را بسیار پرشور و فعال عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای مراسم نمادین پاکسازی طبیعت در دره داغستان، ایجاد محیط جهت ورزش صبحگاهی عمومی، ساخت سرود ویژه طرقبه، برگزاری نمایشگاه اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را می‌توان نام برد.
وی در ادامه این فعالیت‌ها افزود: اهدا کتاب به مراسم معنوی اعتکاف، راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های فعال سطح شهر، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری جشنواره روزه اولی‌ها، تجلیل از خبرنگاران، بر پایی ایستگاه صلواتی، برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه کونگ‌فو ویژه خواهران، اجرای جشنواره مدرسه‌آرایی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و بر پایی نمایشگاه آثار هنرمندان است.
وی در پایان مهم‌ترین عملکرد روابط عمومی شهرداری طرقبه را راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی شهرداری طرقبه، راه‌اندازی سیستم ارسال اس‌ام‌اس از طریق اینترنت و همکاری در تهیه و تنظیم اساسنامه و تشکیل سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه عنوان کرد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول