اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

تجهیز پارک گردشگری آبپخش به امکانات نوین

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تجهیز پارک گردشگری آبپخش به امکانات و تجهیزات نوین خبر داد.

تجهیز پارک گردشگری آبپخش به امکانات نوین
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش در ماه‌های اخیر اجرای پروژه‌های عمرانی برای افزایش رفاه و آسایش شهروندان را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و با تمام توان در این مسیر حرکت می‌کنیم.
شهردار آبپخش بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی باعث رونق و توسعه شهر و بهبود وضعیت ظاهری شهر می‌شود که همواره مورد تاکید مسئولان شهرداری، شورای اسلامی و شهروندان آبپخشی بوده است و از هیچ کوششی در راستای تحقق این اهداف والا دریغ نکرده‌ایم.
موسوی با اشاره به رشد و توسعه جغرافیایی شهر آبپخش در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: نیازهای توسعه شهری آبپخش به دلیل رشد جمعیتی و توسعه جغرافیایی دوچندان شده و با پیگیری‌های مکرر و همکاری مسئولان شهرستانی و استانی در راستای پیشرفت و توسعه مضاعف شهر آبپخش تلاش خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: برای پاسخگویی مطلوب‌تر به نیازهای شهروندان و اولویت‌های شهری، شهرداری آبپخش اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی را در اولویت کاری خود قرار داده و تمام پروژه‌هایی که در دوسال اخیر در شهر آبپخش عملیاتی و اجرایی شده‌اند پروژه‌های زیرساختی بوده‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه بهسازی بلوار و خیابان انقلاب آبپخش یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که شهرداری در دو سال اخیر به انجام آن مبادرت ورزیده است، عنوان کرد: این خیابان به دلیل داشتن ناظران ملی و بین‌المللی فراوان از پروژه‌های مهم شهر آبپخش است که همواره مسئولان نیز بر آن تاکید داشته‌اند.
شهردار آبپخش با اشاره به پیشرفت 25 درصدی لاین شرقی خیابان و بلوار انقلاب آبپخش ابراز داشت: برای تسریع در اجرای پروژه لاین شرقی خیابان آبپخش با افزایش 25 درصدی قرارداد اجرای لاین غربی به صورت امانی اجرای برخی مراحل پروژه لایت شرقی این خیابان را به پیمانکار لاین غربی واگذار کرده و در هفته جاری با تعیین پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه روند اجرای طرح را بیش از پیش تسریع می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح شهرداری آبپخش با نظارت دقیق عمل کرده تا در آینده از هزینه‌های زائد و اضافی جلوگیری شود.
موسوی عنوان با اشاره بر تکمیل لاین غربی این خیابان قبل از موعد ابراز داشت: شهرداری آبپخش با نظارت دقیق بر فعالیت مستمر پیمانکاران زمینه را برای تسریع در اجرای پروژه لاین غربی این خیابان فراهم آورد و قبل از موعد مقرر شاهد اتمام این پروژه بوده‌ایم.
وی از تجهیز پارک گردشگری آبپخش به امکانات نوین برای ایام نوروز خبر داد و گفت: امکانات متنوعی برای رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی در این پارک بزرگ گردشگری تدارک دیده‌ایم که تا قبل از اسفند ماه امسال شاهد بهره‌برداری کامل از این امکانات خواهیم بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول