اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

مردم حامیان اصلی صنعت نفت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: مردم حامیان اصلی صنعت نفت هستند.

مردم حامیان اصلی صنعت نفت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری شامگاه شنبه در نشست با بخشدار و شوراهای بخش و شهرداران عسلویه و نخل‌تقی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق صنعت نفت در کشور است و رشد و اعتلای این منطقه یک مسئله بسیار مهم است.
وی افزود: توسعه زیرساخت‌های منطقه عسلویه از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعت نفت است و تمام مسئولان در این عرصه تلاش می‌کنند.
مدیرعامل پارس جنوبی به نقش مهم مردم اشاره کرد و یادآور شد: نقش مردم به عنوان حامیان اصلی صنعت نفت در کمک به توسعه و برداشت بیشتر از میدان گازی پارس جنوبی یک نقش مهم و اساسی است. 
نصوری تصریح کرد: با توجه به رسالت اصلی منطقه ویژه پارس که حمایت از تولید و توسعه در منطقه را بر عهده دارد تلاش در ایجاد رضایتمندی مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و امیدواریم در این زمینه با بکارگیری تلاش و توان خود به عنوان سربازان نظام در انجام این رسالت نقش‌آفرین باشیم. 
وی اضافه کرد: نگاه ما به مردم به عنوان حامیان اصلی صنعت نفت نگاهی ویژه است و بر این باوریم که تعامل بین مردم و صنعت نفت می‌تواند در تسریع برداشت بیشتر از این میدان مشترک کمک شایانی کند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به سفر فروردین ماه امسال مقام معظم رهبری به عسلویه به عنوان پیشانی اقتصاد کشور و نقش انگیزشی سفر معظم‌له در بین کارکنان و شاغلین صنعت نفت و مردم بومی منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این سفر رفع دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی مردم منطقه بود. 
نصوری ادامه داد: بر خود واجب می‌دانیم به عنوان سربازان این نظام در برطرف کردن این دغدغه همت گماریم و با یاری خداوند متعال با اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه بتوانیم نسبت به حل این دغدغه گام‌های مهمی برداریم. 
وی عنوان کرد: توجه به مسایل و مشکلات ذی‌نفعان کلیدی به عنوان یک تکلیف محسوب می‌شود که امیدواریم با تعامل مسئولان استانی، صنعت نفت و مردم به عنوان سه ضلع اصلی مثلث توسعه پایدار در منطقه در اجرای این تکلیف و کمک به توسعه و رشد این منطقه نقش‌آفرین باشیم.
بخشدار عسلویه نیز اذعان داشت: منطقه ویژه پارس تعامل خوبی با مردم دارد و امیدوار هستیم این تعامل بیشتر شود.
عبدالله نادری در پایان متذکر شد: مردم عسلویه فشار زیادی را تحمل کرده‌اند و انتظار می‌رود تلاش زیادی برای رفاه و آسایش این مردم انجام شود.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول