اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه پارس جنوبی خبر داد

اجرای 20 طرح بزرگ در حوزه پایین‌دستی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از اجرای 20 طرح در حوزه پایین‌دستی در پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 20 طرح بزرگ در حوزه پایین‌دستی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الله فریدونی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و ارزشمند در صنعت نفت است و در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش روزافزون برای توسعه این منطقه هستیم.
مدیرتوسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های پایین‌دستی منطقه ویژه پارس در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب و کار تهران خبر داد.
فریدونی تصریح کرد: در سال‌های اخیر بسیاری از صاحبان سرمایه داخلی و خارجی در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس اعلام کرده‌اند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 20 طرح بزرگ در حوزه پایین‌دستی در منطقه ویژه پارس از سوی توانمندان داخلی در دست ساخت است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، میزان اشتغال در حوزه عملیاتی پارس جنوبی افزایش می‌یابد.
مدیرتوسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اهمیت نمایشگاه یاد شده تصریح کرد: بسیاری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس در این نمایشگاه معرفی شده است و سرمایه‌گذاران و علاقمندان به فعالیت در پارس جنوبی می‌توانند از مزیت‌ها و ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در پایتخت انرژی کشور مطلع شوند.
فریدونی یادآور شد: دسترسی به گاز به عنوان خوراک اصلی صنایع، مجتمع بندری پارس، فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، زیرساخت‌های حمل و نقل کالا و بار، زیرساخت‌های درمانی و پزشکی و موقعیت مناسب جغرافیایی از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌هایی است که موجب تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود و فعالیت در منطقه ویژه پارس می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول