اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید پارس جنوبی:

پارس جنوبی را با تفکر بسیجی به موفقیت می‌رسانیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جدید پارس جنوبی گفت: با تفکر بسیجی پارس جنوبی را به موفقیت می‌رسانیم.

پارس جنوبی را با تفکر بسیجی به موفقیت می‌رسانیم
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری ‌‌در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق پارس جنوبی در سالن همایش‌های منطقه ویژه با اشاره به اهمیت نهم دی اظهار داشت: نهم دی یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و ولایت‌مداری مردم را به اثبات رسانده است.
وی افزود: روز نهم دی ماه سال 1388، به عنوان یک سند افتخار، سالروز حماسه‌ای بزرگ و حضوری تعیین کننده ملت مومن و با بصیرت ایران اسلامی است که با ولایت‌مداری خود حرکتی جاودان را در تاریخ زرین انقلاب اسلامی نمایش گذاشتند و مردم مسلمان ایران در این روز با اوج هوشیاری و ولایت‌مداری علیه فتنه و استکبار جهانی با تمام توان به حمایت از آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) به پاخاستند.
مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: نهم دی در واقع حرکتی است که حماسه 22 بهمن دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند و ملل دنیا را شگفت‌زده کرد چرا که در این روز بزرگ و حماسی، جهانیان شاهد تجدید پیمان ملت قهرمان، خداجو و ولایتمدار ایران اسلامی با مقتدا و ولی فقیه زمان خود حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) بودند.
نصوری ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق منطقه ویژه تصریح کرد: لازم می‌دانم از اعتماد وزیر نفت تشکر کنم و امیدوار هستیم در کنار این یادگار ارزشمند دفاع مقدس و سازندگی بتوانیم قله‌های پیشرفت را طی کنیم.
وی با اشاره به سال جهاد اقتصادی گفت: افتخار من این است که در سال جهاد اقتصادی در سرزمین جهاد اقتصادی خدمت می‌کنم و تلاش خواهم کرد با تفکر بسیجی اقدامات پشتیبانی از صنعت نفت و بهره‌مندی مردم استان را فراهم کنم.
نصوری اضافه کرد: تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین رمز موفقیت ماست و تلاش می‌کنم در این مسئولیت نیز با عشق به ولایت کارها را به پیش ببریم.
مدیر عامل سابق پارس جنوبی نیز با اشاره به اهمیت پارس جنوبی بیان کرد: پارس جنوبی منطقه مهم و استراتژیک است و برای رشد این منطقه باید تمام توان خود را به کار بگیریم.
سید پیروز موسوی با اشاره به کارهای انجام شده در طول خدمتش در منطقه ویژه گفت: بیشترین تلاش‌ها و حجم فعالیت‌ها در شهرستان کنگان انجام گرفت که تاسیس ساختمان آتش‌نشانی کنگان و بهبود آب روستایی منطقه از مهم‌ترین اقدامات است.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه عمران و آبادی منطقه ابراز داشت: در حال حاضر آب‌رسانی به مناطق چاه مبارک، بید خون و نخل تقی به طور کامل انجام شده است.
موسوی تصریح کرد: تلاش برای تحقق مصوبه اشتغال 50 درصد بومی بخش دیگری از تلاش‌های انجام گرفته در یکسال اخیر است.
مدیرعامل سابق پارس جنوبی با اشاره به مصوبه دولت برای اشتغال 50 درصدی بومی یادآور شد: حلقه مفقوده این مصوبه بخش آموزش است که با تفاهم‌نامه‌ای که با فنی و حرفه‌ای منعقد کرده‌ایم زمینه تحقق کامل این مصوبه ان‌شاالله فراهم خواهد آمد
وی خواستار همکاری کارکنان پارس جنوبی با مهندس نصوری شد و افزود: مهندس نصوری از نیروهای ارزشی و خدوم است و اطمینان داریم در این مسئولیت به موفقیت خوبی خواهد رسید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول