اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت:

قطر 3 برابر ایران از پارس جنوبی برداشت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت گفت: در پارس جنوبی طرف قطری سه برابر بیشتر از ما از این میدان مشترک همزمان برداشت می‌کند.

قطر 3 برابر ایران از پارس جنوبی برداشت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد قلعه‌بانی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق پارس جنوبی در سالن همایش‌های منطقه ویژه اظهار داشت: بدون تردید کارهای بزرگی در پارس جنوبی در چند سال گذشته انجام شده و وزارت نفت توجه ویژه‌ای به این منطقه دارد.
وی افزود: برای افزایش ظرفیت تولید در منطقه پارس جنوبی تلاش بسیار زیادی انجام داده‌ایم و با راه‌اندازی فازهای جدید به نتایج خوبی خواهیم رسید.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت وزارت نفت بهره‌برداری از میادین مشترک است و به‌ویژه در حوزه میدان گازی پارس جنوبی باید تلاش بیشتری انجام شود.
قلعه‌بانی تصریح کرد: هم‌اکنون وضعیت ما در برداشت از میادین مشترک در مقایسه با رقبایمان چندان خوب نیست و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در پارس جنوبی طرف قطری سه برابر بیشتر از ما از این میدان مشترک همزمان برداشت می‌کند که ممکن است این رقم بیشتر نیز باشد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اذعان داشت: حجم کارهای انجام شده بسیار چشم‌گیر است و البته نیاز به کار بیشتری داریم.
قلعه‌بانی گفت: پروژه عسلویه در طول تاریخ نفت کشور بی‌نظیر است و امیدواریم با همت مدیران و کارکنان شاهد تحقق اهداف خود در این بخش باشیم.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران افزود: حمایت و پشتیبانی از تولید و اجرای پروژه‌های مصوب در سفر رهبری و هیئت دولت از اولویت‌های مدیریت سازمان منطقه ویژه است.
قلعه‌بانی با اشاره به اینکه جابه‌جایی مدیران یک امر عادی است بیان کرد: گردش مدیران در صنعت نفت بعنوان ابزاری برای انتقال تجربیات است و با توجه به ضرورت بازسازی شبکه انتقال در پایانه‌های نفتی خارک ان‌شاالله از تجربیات موسوی در این بخش استفاده خواهیم کرد.
وی اذعان داشت: جناب نصوری نیز از مدیران توانمند و خوشنام استان بوشهر است که امیدوار هستیم بتواند به موفقیت خوبی در این مسئولیت جدید برسد.
در این آیین با تجلیل از خدمات سید پیروز موسوی، مسعود نصوری به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس منصوب شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول