اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی سرعت گرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با ورود وزیر نفت به وزارت نفت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی سرعت گرفته است.

اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی سرعت گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد حسین جهانبخش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید پارس جنوبی در سالن همایش‌های منطقه ویژه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه نفت و انرژی است و وجود منطقه ویژه پارس جنوبی و پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی در این منطقه نشان دهنده جایگاه استان است.
وی افزود: پارس جنوبی در سال‌های گذشته و در دولت نهم و دهم از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و روز به روز نیز پیشرفت بیشتری کرده است.
استاندار بوشهر با تبریک انتصاب نصوری به این سمت خاطرنشان کرد: وی از مدیران توانمند استان استان بوشهر است و از زمانی که بنده در استان هستم همواره در رشد و توسعه استان موثر بوده و شبانه‌روزی تلاش کرده است.
جهانبخش تصریح کرد: وی پیشنهادات زیادی از استان‌های مختلف کشور داشت که برای توسعه استان به همه پیشنهادات جواب منفی داد و امروز نتایج حضورشان بسیار ارزشمند است.
استاندار بوشهر بر لزوم اجرای کامل مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی تاکید کرد و یادآور شد: این مصوبه حق مردم استان بوشهر است و با حضور سردار قاسمی انجام این خواسته تسریع یافته و در نیمه دوم امسال بیش از 500 تن از فارغ‌التحصیلان بومی در حوزه نفت و گاز استخدام شدند که نشان داد مجموعه وزارت نفت برای انجام این مهم مصمم است.
جهانبخش اذعان داشت: در اعتبارات تملک دارای شاهد اقدامات خوبی در استان بوشهر بوده‌ایم و استان بوشهر در اعتبارات تملک دارایی پس از استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی و اصفهان توانسته است رتبه پنجم را کسب کند.
وی با اشاره به تلاش مسئولان برای اجرای مصوبات دولت در بوشهر گفت: اجرای مصوبات دولت در تمام شهرستان‌های استان باید با شتاب خوبی انجام شود و بدون تردید با اجرای مصوبات سفر هیئت دولت با 983 میلیارد تومان اعتبار این استان به کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.
استاندار بوشهر بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و برای توسعه روزافزون استان تلاش و فعالیت کنیم و نباید لحظه‌ای کم‌کاری انجام شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول