اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

اعلام حساب شهرداری‌های آبادان به بانک شهر

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از اعلام حساب شهرداری‌های آبادان از فردا به نخستین شعبه بانک شهر در این شهرستان خبر داد.

اعلام حساب شهرداری‌های آبادان به بانک شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین شعبه بانک شهر این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهری و مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر، سیدابوالقاسم سجودی در خیابان امیرکبیر این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بانک شهر که پشتیبان و حامی شهرداری‌های سراسر کشور است چون دیگر بانک‌ها روال طبیعی و معمول کاری خود را برعهده دارد.
وی افزود: تنها تفاوت این بانک با سایر بانک‌های موجود، در نحوه حمایت و پرداخت تسهیلات ویژه به شهرداری‌ها، پیمانکاران و پرسنل این ارگان مردمی است.
شهردار آبادان تصریح کرد: در این راستا این بانک با در اختیار دادن تسهیلات ویژه به پروژه‌های مختلف شهری، همواره شهروندان را در ساخت و ساز و عمران و آبادی مناطق شهری حمایت می‌کند.
وی اضافه کرد: همچنین کمک به اعطای پروانه ساخت اماکن شهری، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی _ مشارکتی از دیگر اهداف اجرایی این بانک ویژه است.
شیرازی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون هر منطقه از شهر اهواز دارای یک بانک شهر است و مطمئناً این امر می‌تواند در پیشبرد اهداف عمرانی شهر بسیار مثمرثمر واقع شود گفت: از فردا حساب‌های شهرداری مرکزی و سازمان‌های تابعه شهرداری این شهرستان را به این شعبه بانکی اعلام و امیدواریم این حرکت مثبت نقطه عطفی در توسعه ابعاد عمرانی و اقتصادی در منطقه باشد.
وی همچنین بیان کرد: با افتتاح این بانک که سرمایه اصلی آن به شهرداری تعلق دارد ضمن جلب سرمایه‎های مردم می‌توانیم از طریق منابع مالی مربوط به مردم و شهرداری و همچنین از طریق سود حاصل از این سرمایه‎ها در ساخت و ساز و اجرای پروژه‎های عمرانی و زیباسازی شهر سرعت بیشتری داشته باشیم.
مدیر سامانه شهری آبادان با تأکید بر عدم‌ وجود درآمد پایدار شهرداری‎ها برای اجرای پروژه‎های عمرانی اظهار داشت: می‌دانیم امروز شهرداری‎های کشور درآمدهای خود را از کمک‎های دولت، عوارض و عمده آن را از ساخت و سازهای عمرانی در شهر کسب می‌کنند بنابراین بانک شهر درصدد این است که برای شهرداری‎ها تأمین مالی برای پروژه‌های شهری ایجاد کند تا شهرداری‎ها احساس کمبود منابع مالی نکنند.
وی در پایان گفت: امیدواریم به زودی شاهد ابعاد ویژه این حرکت در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول