اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد:

حمایت شهرداری آبادان از پروژه مهر مدارس

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از حمایت شهرداری از پروژه مسکن مهر مدارس در این شهرستان خبر داد.

حمایت شهرداری آبادان از پروژه مهر مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در راه است و همه دانش‌آموزان در انتظار حضور در کلاس‌هایی با رنگ و بویی نو و باطراوت هستند.
وی افزود: شهرداری آبادان نیز همگام با سایر سازمان‌ها و ادارات شهرستان در کنار اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته و در راستای فراهم آوردن امکانات و بسترهای لازم نه بر حسب وظیفه بلکه بر مبنای کمک ارتقای سطح تحصیلی فرزندان‌مان در این شهرستان اقدامات مؤثری را در دستور کار دارد.
شهردار آبادان با اشاره به همکاری و تعامل دو جانبه این ارگان با اداره ثبت شهرستان خاطرنشان کرد: شناسایی زمین‌های آموزشی سطح شهرستان از جمله کارهایی است که شهرداری با همکاری اداره ثبت شهرستان درصدد فراهم‌سازی بسترهای آن است.
وی اضافه کرد: کمتر از یک‌ماه تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده و باید برای تکمیل اجرای برنامه‌های پروژه مهر همت مضاعف کرد.
شیرازی با اشاره به اینکه شهرداری برای تأمین مخارج و هزینه کردن در مدارس شهرستان از محدودیت مالی برخوردار است گفت: با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نه تنها شهرداری شهرستان بلکه همه شهرداری‌های با مشکل تورم مواجه شدند.
وی ادامه داد: شهرداری آبادان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تورم 110 درصدی به کار خود ادامه می‌دهد.
شهردار آبادان با بیان اینکه تورم شهرداری شامل 16 درصد در حوزه خدمات شهری ، 35 درصد در حوزه اداری و 90 درصد در حوزه عمرانی ایجاد شده گفت: در این راستا ناچاریم با اخذ سیاست انقباضی فعالیت‌ها و خدمات شهرداری را ارائه تا چون سال‌های گذشته پرسنل و کارکنان این اداره با پرداخت حقوق معوقه مواجه نشوند.
وی یادآور شد: با این حال در حد توان به رنگ‌آمیزی دیوارها، آسفالت و لکه‌گیری فضای محوطه مدارس و جدول‌گذاری بیرون از مدارس را انجام داده و در راستای رفع مشکلات ظاهری مدارس اقدام می‌کنیم.
شیرازی تصریح کرد: در این راستا آسفالت و لکه‌گیری مدارس، اعزام جوشکار به مدت یک هفته به مدرسه شهدای آموزش و پرورش و نقاشی دیوار 12 مدرسه در منطقه یک شهرداری، نقاشی و لکه‌گیری آسفالت مدارس اروند دختران، شهدای آموزش و پرورش و زاینده‌روز در منطقه دو شهرداری از اینگونه اقدامات شهرداری شهرستان است.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده شاهد آغاز سال تحصیلی موفق همراه با طراوت و تازگی برای دانش‌آموزان آبادانی باشیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول