اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شعب بانک شهر:

بانک شهر از تحریم آسیب نمیبیند

خبرگزاری فارس: معاون امور شعب بانک شهر گفت: بانک شهر از تحریم اقتصادی به‌ هیچ عنوان آسیب نمی‌بیند.

بانک شهر از تحریم آسیب نمیبیند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قهرمانی ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین شعبه بانک شهر ارومیه که در سالن اجتماعات دهکده چی‌چست ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروزه بسیاری از بانک‌ها و مراکز تجاری از تحریم‌های دشمنان و موانع بین‌المللی دچار مشکلات مختلف می‌شوند ولی بانک شهر به‌ دلیل شاکله وجودی خود از انواع مسائل و موانع بین‌المللی مصون مانده است.
وی افزود: امروزه این بانک با برند بین‌المللی وارد فعالیت شده و به‌ عنوان بازوی مالی و اقتصادی به مسئولان شهری و شورای اسلامی شهر عمل می‌کند از این‌ رو به ‌دلیل عقبه فعالیت و داشتن ساختار ویژه همچنین ارتباط با شهروندان از انواع مسائل ناشی از تحریم صدمه نمی‌بیند.
این مسئول با بیان اینکه تمرکززدایی یکی از سیاست‌های کلی این بانک محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولان این بانک، شهرداری و شورای اسلامی شهر به طور مستقیم و مستقل نسبت به شیوه و محل هزینه کردن مبالغ تصمیم‌گیری می‌کنند.
وی در ادامه گفت: منابع مالی جمع‌آوری شده در این استان نیز برای مردم و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام این شهرستان هزینه می‌شود از این رو مردم به‌ دلیل مشاهده محل و نحوه هزینه کردن وجوه خود با رغبت و اشتیاق بیشتری در این عرصه وارد می‌شوند.
قهرمانی مسئولان استان را برای توفیق در برنامه‌های بانک به یاری طلبید و بیان کرد: در بانک شهر از تکنولوژی مدرن و نیروی انسانی کارآمد استفاده می‌شود از این رو برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان باید مسئولان به شیوه مطلوب از متولیان این بانک حمایت کنند.
این مسئول تصریح کرد: بانک شهر ارومیه صد و بیست و دومین شعبه در سراسر کشور است که افتتاح این شعبه با مشارکت و یاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر امکان‌پذیر شد و به نوع یک رخداد مهم در حوزه اقتصادی و عمرانی قلمداد می‌شود.
معاون امور شعب بانک شهر اظهار داشت: برای ارتقای مدیریت شهری بانک شهر یک فرصت، منفعت و ضرورت قلمداد می‌شود چرا که تسهیلات و اعتبار هنگفتی در اختیار شهردار برای اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف قرار می‌گیرد و با تخصیص این مبالغ روند توسعه شتاب می‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول