اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای زیر 25 هزار نفر انجام شد

معرفی 7800 پرونده مسکن برای تسهیلات به بانک‎های گلستان

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گلستان گفت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر 7 هزار و 800 پرونده مسکن برای تسهیلات به بانک‎ها معرفی شده‎اند.

معرفی 7800 پرونده مسکن برای تسهیلات به بانک‎های گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرتضی یوسفی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: در بنیاد مسکن دو نوع پروژه در دست ساخت داریم یک نوع آن پروژه‎های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و دیگری پروژه مسکن اقشار کم‎درآمد که خود بنیاد مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار گلستان دارای 25 شهر است، تصریح کرد: از این تعداد تنها 9 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت دارند و 16 شهر دیگر از تسهیلات مسکن مهر بنیاد مسکن استفاده می‎کنند.
یوسفی اذعان داشت: تقریبا در 95 درصد ساخت و سازهای مسکونی از تسهیلات مسکن مهر استفاده می‎شود و ما در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت پروژه‎های 99 ساله و پروژه‎های ملکی و خود مالکی داریم.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه به هر واحد مسکونی شهری تسهیلات 22 میلیونی پرداخت می‎شود، تصریح کرد: کسانی می‎توانند از این تسهیلات استفاده کنند که از چهار شرط متاهل یا سرپرست خانوار، پنج سال سابقه سکونت در آن شهر، عدم داشتن خانه و استفاده نکردن از امکانات دولتی برخوردار باشند.
وی دو پروژه بزرگ در شهرهای مینودشت و گرگان را از موفق‎ترین پروژه‎های ساخته شده توسط بنیاد مسکن دانست و افزود: این پروژه‎ها تقریبا در فاصله زمانی 17 ماه عملیات ساخت آن طول کشیده‎ است و در صورت مساعدت هوا در 22 بهمن ماه افتتاح خواهد شد.
یوسفی افزود: با این همه تراکم ساخت و ساز در گرگان ساخت یک پروژه 216 واحدی آن هم در کمترین فاصله زمانی و با وجود عدم پیمانکار، مصالح و نوسانات قیمتی که وجود دارد یک رکورد محسوب می‎شود.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گلستان اذعان داشت: افتتاح پروژه 216 واحدی گرگان و پروژه 138 واحدی مینودشت در دهه‎فجر از اولویت‎های ما محسوب می‎شود اما قصد داریم این پروژه را زمانی به مردم تحویل دهیم که تمام عملیات اجرایی آن تمام شده باشد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول