اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشعبه بانک شهر ارومیه:

راه‌اندازی سیستم سیآر‌ام در بانک شهر ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرشعبه بانک شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی سیستم سی‌آر‌ام در بانک شهر ارومیه یکی از برنامه‌های اولویت‌دار برای سال جاری است.

راه‌اندازی سیستم سیآر‌ام در بانک شهر ارومیه
بیژن پیش‌بین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه مشتریان وفادار همچنین دائمی در این بانک جذب شود سیستم ‌آی‌‌تی در سال جاری برای خدمت‌رسانی مطلوب به مراجعان راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: گسترش سیستم آی‌تی در این بانک یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام برای اجرایی کردن در سال جاری است به ‌طوری که بعد از راه‌اندازی این‌ سیستم سرعت و کیفیت پاسخگویی به مراجعان تا حدود زیادی ارتقا پیدا می‌کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کلی بانک شهر ساماندهی بافت فرسوده در مناطق مختلف شهر است که موضوع فوق در این شهرستان هم مورد توجه قرار گرفته است، برای محقق شدن آن باید هماهنگی‌های لازم با مسئولان شهرداری صورت بگیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای توسعه شعب یک امر بدیهی است، تصریح کرد: افزایش شعب در این شهرستان به سیاست‌های مدیریت ارشد بانک بستگی دارد که باید در این زمینه موافقت‌های لازم حاصل شود.
پیش‌بین یادآور شد: نخستین شعبه بانک شهر ارومیه در چارچوب قانون و مطابق با مواد اساس‌نامه بانک در خیابان خیام جنوبی ارومیه آغاز به کار کرد لذا گفت‌و‌گو‌هایی برای ایجاد دو شعبه در این شهرستان صورت گرفته است ولی در حال حاضر این واحد تنها شعبه بانک شهر در آذربایجان غربی است.
وی ادامه داد: باجه‌هایی در مناطق مختلف شهر راه‌اندازی می‌شود بنابراین تعداد این باجه‌ها به تقاضای شهرداری و امکانات که شهرداری در اختیار بانک قرار می‌دهد بستگی دارد ولی برای راه‌اندازی باجه هیچ‌گونه مشکلی در این نهاد وجود ندارد.
پیش‌بین برای توسعه خدمات این بانک حمایت‌های مسئولان به‌ ویژه شخص استاندار را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برای اینکه به اهداف و چشم‌انداز موردنظر دست پیدا کنیم باید همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ‌ویژه استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با متولیان این بانک همکاری خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول