اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بهسازی مسکن روستایی صورت گرفت

معرفی حدود 2 هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران گفت: یک هزار و 965 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی حدود 2 هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یحیی ذبیحی ظهر امروز در گردهمایی دهیاران و امور مالی‌های بخش مرکزی گچساران که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و دهیاران بخش مرکزی گچساران در محل سالن بخشداری مرکزی گچساران، برگزار شد، اظهار کرد: روستاهای بخش مرکزی گچساران در بهره‌مندی از امکانات اولیه به نحو مطلوبی خدمات‌رسانی شده‌اند.
وی ابراز داشت: همه روستاهای بالای 25 خانوار گچساران از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار هستند که با آسفالت راه هفت روستای دیگر، به زودی جشن پایان آسفالت تمام راه‌های روستایی در گچساران برگزار می‌شود.
بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه 56 روستا از مجموع 87 روستای بخش مرکزی گچساران دارای طرح هادی هستند،گفت: طرح هادی در بقیه روستاها و مناطق عشایری گچساران نیز در دست مطالعه و در حال اجرا است.
ذبیحی مشکل دریافت شبکه‌های تلویزیونی از طریق دکل‌های تلویزیونی را مهم‌ترین مشکل روستاهای بخش مرکزی گچساران عنوان کرد.
وی ابراز داشت: برگزاری جلسات ماهانه با فرماندهان پاسگاه‌های بخش مرکزی گچساران، نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها، نظارت بر توزیع نفت سفید، پیگیری ایجاد اورژانس جاده‌ای در چند نقطه مهم روستاهای بخش مرکزی و دهستان‌ها، برنامه‌ریزی برای حمل و انتقال زباله‌های روستایی از جمله فعالیت‌های بخشداری مرکزی گچساران است.
بخشدار مرکزی گچساران کمبود پزشک در دهستان‌ها، گرانی سیلندر گاز و نارضایتی مردم از آنتن‌دهی مطلوب تلفن جی‌اس‌ام روستایی را از عمده مشکلات روستاهای بخش مرکزی گچساران برشمرد.
ذبیحی تصریح کرد: در بخش مرکزی گچساران افزون بر یک هزار و 965 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی بودند و به بانک‌های عامل معرفی شدند.
وی افزود: نیمی از این واجدان شرایط به دلیل مشکلات ضمانت بانکی و عدم سفته زنجیره‌ای این تسهیلات را دریافت نکردند.
ذبیحی، فرسودگی ساختمان دهیاری‌ها را از دیگر مشکلات برخی دهیاری‌ها عنوان کرد و گفت: برخی ماشین‌آلات دهیاری‌های فرسوده بوده و قابل استفاده نیستند و برخی از دهیاری‌ها نیز ماشین‌آلات ندارند که تامین وسیله نقلیه برای دهیاری‌ها امری لازم و ضروری است.
بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه برخی از روستاهای گچساران برای تعریف دهیاری به حدنصاب لازم جمعیتی رسیده‌اند، از مسئولان خواست تا در این زمینه پیگیری بیشتری داشته باشند.
ذبیحی خاطرنشان کرد: دهیاران بخش مرکزی گچساران عملکرد مطلوبی در بخش‌های مختلف و در انجام امور محوله دارند.
وی افزود: رعایت سلسله مراتب سازمانی برای مکاتبات از سوی دهیاران لازم بوده و دهیاران باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول