اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر شعب استان‌های بانک شهر صورت گرفت؛

افتتاح نخستین شعبه بانک شهر در کاشان

خبرگزاری فارس: نخستین شعبه بانک شهر در کاشان با حضور مدیریت امور شعب استان‌ها و معاونت اعتبارات و امور مشتریان بانک شهر طی مراسمی در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نخستین شعبه بانک شهر در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر عصر امروز در این مراسم با اشاره تأمین بخشی از اعتبارات شهرداری از بانک شهر گفت: این بانک می‌تواند بخش عمده‌ای از اعتبارات مورد نیاز برای شهرداری‌ها از جمله برای حل مشکلات جدی در تأمین نقدینگی و سرمایه در اجرای طرح‌های عمرانی فراهم کند.
سید ابوالقاسم سجودی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت درآمدهای معمول و جاری شهرداری‌ها پاسخگوی برآوردن هزینه‌های آنها نیست، راه‌اندازی بانک شهر برای تأمین اعتبارات کلان محسوس‌تر و اجتناب‌ناپذیر شهرداری‌ها در رفع نیازها و اجرای طرح‌های عمرانی انها ضروری است.
وی تصریح کرد: بانک شهر برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود باید در چند بخش ویژه تلاش بیشتری داشته باشد که از مهم‌ترین برنامه‌های این بانک در راستای تحقق این اهداف توسعه فناوری روز، جلب رضایت بیش از پیش مشتریان، بهره‌مندی از الگوی مناسب مدیریت بانک‌های جهانی و برآوردن نیازهای اصلی شهرداری‌ها و شهروندان است.
 مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر بر جهانی کردن فعالیت‌های بانک شهر، بکارگیری نیروهای متخصص و جوان، ثروت‌سازی برای بانک و توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته و شهرهای ضعیف نیز را از دیگر برنامه‌های ضروری و اهداف این بانک برشمرد.
وی در ادامه با تأکید بر نامگذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: تلاش اقتصادی برای توسعه کشور به ویژه در امور اقتصادی و اجتماعی یک ضرورت است.
شهردار کاشان نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه تمدن و فرهنگ هفت هزار ساله گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه این شهرستان در مقایسه با استان‌های این کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
سعید مدرس‌زاده اقزود: کاشان همواره در طول تاریخ خاستگاه تجار، کسبه و بازاریان بوده و از دیرباز تبادلات مالی میان تجار در این منطقه رواج داشته لذا بانک‌های مختلف در طول تاریخ با توجه به فعالیت‌های این شهرستان، به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم و تجار فعالیت داشته‌است.
به گفته وی، امروزه نیز وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانجات متعدد و صنایع و مشاغل مختلف در کاشان آن را تبدیل به قطب صنعتی منطقه کرده و موجب ایجاد حجم بالای گردش مالی و در نتیجه این شهرستان را نیازمند فعالیت بانک‌های مختلف خصوصی و دولتی کرده لذا شعبه‌های جدید بانک‌های مختلف خصوصی و دولتی یکی پس از دیگری در کاشان افتتاح شر.
شهرداری کاشان از بانک شهر به عنوان بازوی توانای شهرداری‌ها نام برد و خاطرنشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی این شعبه در این شهرستان زمینه تسریع و تسهیل در امور مالی شهرداری و اعطای تسهیلات متناسب با این بانک برای شهروندان فراهم شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در مراسم گفت: بانک شهر به عنوان حامی و پشتیبان مالی شهرداری‌های کشور در تحقق برنامه‌های راهبردی شهرداری‌ها نقش محوری در حمایت از طرح‌ها دارد.
حسین فربد با اشاره به اینکه بانک شهر می‌تواند با تمرکز منابع مالی شهرداری‌های کشور و حمایت از طرح‌های عمران شهری نقش مهمی در توسعه شهرها به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته، داشته باشد افزود: بانک شهر در کنار حمایت‌های مالی می‌تواند به عنوان مشاور اقتصادی شهرداری‌ها در راستای رشد منابع مالی، خدمات بزرگی به این بخش ارائه دهد.
به گفته وی با توجه به گستردگی حوزه فعالیت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف عمران شهری، خدماتی، امور فرهنگی و اجتماعی و وابستگی شدید اجرای برنامه‌های خود به منابع داخلی، تهیه و تدوین نسخه‌های اقتصادی از سوی بانک شهر و ارائه آن به شهرداری‌ها امری ضروری است. 
وی اظهار داشت: بانک شهر در کنار ارائه خدمات تخصصی به شهرداری‌ها باید در مسائل شهروندی و ارایه خدمات ضروری به مردم در بخش‌های مختلف پیشتاز باشد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول