اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر:

8 هزار انشعاب جدید گاز در بوشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: بیش از 8 هزار انشعاب جدید گاز در این استان اجرا می‌شود.

8 هزار انشعاب جدید گاز در بوشهر اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامعباس حسینی بعد از ظهر امروز در بازدید از شبکه گازرسانی در منطقه عسلویه اظهار داشت: توسعه شبکه گازرسانی در استان مهم‌ترین اولویت این شرکت است و افزایش انشعابات در شهرستان‌های 9 گانه با شتاب خوبی در دست انجام است.
وی افزود: در شهرستان کنگان و منطقه عسلویه برنامه‌ریزی مناسبی برای تکمیل شبکه گازرسانی انجام گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد گازدار شدن همه خانوارها در شهرستان باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش شرکت گاز استان، اجرای بیش از 8 هزار انشعاب جدید گاز در دست انجام است و بیش از 17 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
حسینی تصریح کرد: تا انتهای امسال بیش از 7 هزار انشعاب جدید دیگر نیز در استان اجرا می‌شود که حدود 12 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
وی عنوان کرد: برای انشعابات جدید بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و انتظار داریم تا انتهای امسال محقق شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: در حال حاضر بیش از 60 روستای استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و تا پایان امسال این میزان به 75 روستا افزایش می‌یابد.
حسینی عنوان کرد: شرکت گاز استان بوشهر با همکاری تعدادی از بانک‌های عامل به خانوارهای استان تسهیلات برای اجرای لوله‌کشی گاز پرداخت می‌کند و تلاش داریم فشاری به خانواده‌ها وارد نشود.
این مسئول اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به شبکه گاز در شهرها و روستاها مهم‌ترین اولویت این مجموعه است و از پیمانکاران گاز استان انتظار داریم نهایت دقت خود را برای رفاه و آسایش مردم به کار ببندند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول