اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

گازرسانی به واحدهای صنعتی استان کرمانشاه در دست اجراست

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های گازرسانی به واحدهای صنعتی استان کرمانشاه در دست اجراست.

گازرسانی به واحدهای صنعتی استان کرمانشاه در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رستمی در نشست خبری امروز گفت: تاکنون 50 طرح در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه برای اشتغال‌زایی معرفی شده که 13 طرح آن به تصویب صندوق توسعه ملی ارجاع داده شده و 4 طرح با اعتبار 5/78 میلیون یورو با اشتغال‌زایی 820 نفر به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد: پس از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها 131 واحد صنعتی استان کرمانشاه تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کرده‌اند.
این مقام مسئول تاکید کرد: در سال جاری 2 بار ستاد تسهیل و پشتیبانی واحدهای صنعتی از استان کرمانشاه بازدید کردند که از 312 مصوبه سفر اول 280 مصوبه به اجرا در آمد و 280مصوبه سفر دوم نیز در دست پیگیری است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: در راستای تامین سوخت واحدهای صنعتی، ماهانه 2 میلیون و 700هزار لیتر نفت گاز در اختیار واحدها قرار داده‌ایم و در حال حاضر پیگیر امر گازرسانی به این واحدها از طریق شرکت گاز استان هستیم.
رستمی تصریح کرد: 3 کیلومتر از پروژه گازرسانی به کوره‌های آجر‌پزی گودین کنگاور باقی مانده است.
وی اضافه کرد: پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی محور روانسر در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و گازرسانی به 30 واحد صنعتی منطقه چهر هرسین نیز در مرحله عقد قرارداد با شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد.
این مقام مسئول گفت: در بحث کمک‌های بلاعوض خرید مازوت تاکنون به 25 واحد صنعتی مبلغ 5 میلیارد و 525 میلیون تومان کمک شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به تامین میوه شب عید اشاره کرد و گفت: در راستای تنظیم بازار در ایام نوروز قصد داریم نمایشگاه فروش بهاره را به مدت 10روز برپا کنیم و تاکنون قرارداد خرید هزار تن سیب و 2هزار تن پرتقال با تولیدکنندگان منعقد شده است.
رستمی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در سال 90 بیش از 246هزار بازرسی به عمل آورده‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال پیش 14 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 18هزار پرونده تخلف شده که این آمار رشد 21 درصدی را نشان می‌دهد.
 این مقام مسئول اضافه کرد: جوایز صادراتی بازرگانان استان کرمانشاه در سال 88 تامین اعتبار شده و به زودی 5 میلیارد و 800 میلیون تومان بدهی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به تجار پرداخت خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره تعطیلی کارخانه روغن نباتی نازگل گفت: به زودی این کارخانه دوباره درخط تولید قرار گرفته و تمام کارکنان آن به محل کار خود باز می‌گردند.
رستمی همچنین به کارخانه فرش غرب اشاره کرد و گفت: مشکل این کارخانه مشکلی حقوقی بوده و مربوط به مالکیت آن می‌شود و کارخانه اکنون در حال تولید است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول