اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بوشهر خبر داد

افزایش درآمد 10 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، مالی و اداری شهرداری بوشهر از افزایش 10 میلیارد تومانی درآمد شهرداری بوشهر تا پایان آذر ماه امسال خبر داد.

افزایش درآمد 10 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی ماندگار ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: پیگیری مطالبات از ادارات و در مقابل رعایت حال اقشار آسیب پذیر از سیاست شهرداری برای افزایش درآمد خود بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری با سیاست‌های انقباضی به این افزایش درآمد رسیده است.
ماندگار یادآور شد: طبق مصوبه شورا، بودجه امسال شهرداری 25 میلیارد تومان بود که با تلاش‌های صورت گرفته از جمله فعال کردن کمیته‌های رشد و بهبود شهرداری و پیگیری درآمدهای عمومی و مطالبات ادارات، این رقم تا آذر ماه 10 میلیارد تومان بیشتر شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با سیاست‌هایی که شهرداری بوشهر در پیش گرفته، تا قبل از پایان سال برای بار دوم لایحه متمم بودجه با افزایش 3 میلیارد تومانی به شورا ارائه شود که در میان شهرداری‌ها کم‌سابقه است.
معاون شهردار بوشهر تصریح کرد: سیاست شهرداری بوشهر برای افزایش درآمد رعایت حال اقشار آسیب پذیر و پیگیری مطالبات از ادارات و بنگاه‌های تجاری بوده است که معتقدیم روند پایدارتری دارد.
وی گفت: شهرداری در تقسیم‌بندی افزایش بودجه خود سهم 54 درصدی را برای اعتبارات عمرانی و 46 درصدی برای هزینه‌های جاری پیش‌بینی کرده که می‌تواند گامی مهم در خصوص کم‌ کردن هزینه‌های مصرفی و حرکت شهرداری به سمت سرمایه‌گذاری در بخش توسعه و عمران شهر باشد.
اردشیر محمدی باغملایی رئیس شورای شهر بوشهر نیز در این جلسه اضافه کرد: تلاش‌های صورت گرفته در بخش مالی شهرداری همچنان باید بر این منوال باشد که کسب درآمدهای عمومی از بنگاه‌های تجاری بر اقشار آسیب‌پذیر اولویت پیدا کند.
عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: شورای سوم شهر بوشهر در حالی فعالیت خود را در سال 86 آغاز کرد که بودجه شهرداری 12 میلیارد تومان بود و اینکه بودجه 25 میلیارد تومانی 10 میلیارد تومان دیگر افزایش دارد، آن هم در حالی که سه ماه دیگر به پایان سال مانده و درآمدهای شهرداری آن زمان بیشتر می شود.
امان‌الله شجاعی برنامه‌ریزی شورا و پیگیری معاونت مالی شهرداری در این خصوص را باعث این حرکت رو به جلو دانست.
وی اذعان داشت: نسبت به کاهش سهم اعتبارات جاری در متمم و بودجه سالانه شاهد اقدامات بیشتری از سوی معاونت شهرداری باشیم، چرا که وی این حرکت را در بودجه متمم امسال آغاز کرده است.
در این جلسه اسدی عضو سه دوره شورای شهر بوشهر با تقدیر از عملکرد ماندگار در معاونت مالی، اداری و برنامه‌ریزی شهرداری، متذکر شد: این برای نخستین بار در شورای شهر بوشهر است که لایحه متمم و افزایش درآمد شهرداری به موقع به شورا ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول