اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهره‌برداری گاز مرکز استان:

51کیلومتر شبکه گازرسانی در تبریز اجرا شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بهره‌بردای گاز مرکز استان از اجرای بیش از 51 کیلومتر شبکه گازرسانی در کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: با تلاش هر چه بیشتر کارکنان در سال جهاد اقتصادی، تعداد مشترکان گاز در مرکز استان به517 هزار و 443 مورد افزایش یافت.

51کیلومتر شبکه گازرسانی در تبریز اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، ایرج امیرصدقی افزود: درصد مشترکان در کلانشهر تبریز نسبت به کل استان بیش از 49 درصد است که در مقایسه با آمار مشابه سال قبل بیش از 29 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه در مرکز استان ادامه داد: با اجرای مهم‌ترین قانون تحول اقتصادی شاهد کاهش مصرف گاز طبیعی در بین مشترکان بوده‌ایم که ان‌شاءالله در سایه تعامل و همکاری هرچه بیشتر مردم فهیم شهر تبریز شاهد اصلاح الگوی مصرف و انتقال گاز به سایر ساختارهای اقتصادی استان نظیر بخش‌های صنعتی و تولیدی خواهیم بود.
امیرصدقی با اشاره به برودت هوای استان و افزایش سرمای هوا اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری مردم کلانشهر تبریز، مشکلی در زمینه تامین گاز مورد نیاز وجود ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به بروز چند حادثه ناگوار ناشی از گاز در شهر تبریز، به مشترکان محترم منطقه توصیه می‌شود نکات ایمنی گاز را رعایت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل و سئوال با توجه به منطقه‌بندی کلانشهر تبریز به چهار منطقه اصلی همچنین اختصاص شماره تلفن 194 پست امداد برای پاسخگویی شبانه‌روزی به درخواست‌ها، به منطقه مربوطه مراجعه کرده یا با کارشناسان مشترکان تماس حاصل کنند.
سرپرست بهره‌برداری گاز مرکز استان تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از یک‌هزار و 284 مورد علمک در سطح شهر تبریز نصب شده و 46 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول