اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر:

طرح مطالعات فاضلاب شهرهای استان بوشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح مطالعات فاضلاب شهرهای استان بوشهر به‌زودی انجام می‌شود.

طرح مطالعات فاضلاب شهرهای استان بوشهر اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن درفشان صبح امروز در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب گناوه در این شهر اظهار داشت: سه کیلومتر دیگر از خط انتقال آب برازجان ـ گناوه در سال جاری بازسازی می‌شود.
وی افزود: طول این خط 87 کیلومتر است که تاکنون 21 کیلومتر آن نوسازی شده است.
درفشان گفت: در سال جاری 3 کیلومتر دیگر از این خط انتقال نوسازی می‌شود و با توجه به بررسی‌های انجام شده 10 کیلومتر دیگر از این خط انتقال نیاز به بازسازی دارد که برای اجرای آن در سال آتی برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: طرح مطالعات فاضلاب شهرهای استان بوشهر به‌ زودی انجام می‌شود.
درفشان عنوان کرد: فاضلاب 340 واحدی مسکن مهر گناوه در حال مطالعه است که به ‌زودی شروع به کار خواهیم کرد.
وی در ارتباط با اجرایی بزرگ‌ترین پروژه فاضلاب در بوشهر اظهار داشت: با اجرای این پروژه مشکل سرریز فاضلاب در ایستگاه پمپاژ L و وجود بوی نامطبوع در میدان ورودی شهر برطرف شد.
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر ‌نشان کرد: طول خط انتقال دوم فاضلاب شهر بوشهر حدود 18 کیلومتر است که با لوله‌های جی ار پی و به قطر یک‌هزار میلی‌متر احداث شده است.
درفشان ادامه داد: با احداث‌ این خط انتقال ظرفیت انتقال فاضلاب بوشهر به طرف تصفیه‌خانه فاضلاب حدود چهار برابر شده است و تا انتهای دوره طرح مشکل انتقال فاضلاب به تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر برطرف شده است.
درفشان با بیان اینکه استان بوشهر 50 هزار متر‌مکعب در بخش شهری کمبود آب دارد، گفت: مشترکان آب استان در حال حاضر 240 تا 250 هزار متر‌مکعب است و این استان هم‌اکنون با حدود 50 هزار متر‌مکعب کمبود آب روبه‌رو است.
فرماندار گناوه نیز در این نشست گفت: یکی از مشکلات عمده شهر گناوه فاضلاب آن است که بعد از چند سال توقف این پروژه به زودی آغاز می‌شود.
احمد جعفری‌نسب بیان کرد: برای پروژه فاضلاب شهر گناوه 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که 50 درصد این اعتبار از طریق مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر پیگیری و ابلاغ شده است.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول