اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

آغاز عملیات گازرسانی به 16 روستا در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از آغاز عملیات گازرسانی به 16 روستای این استان خبر داد.

آغاز عملیات گازرسانی به 16 روستا در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعباس حسینی صبح امروز در حاشیه این آیین اظهار داشت: این روستاها در محدوده شهرستان‌های بوشهر، دشتی و دشتستان است.
حسینی خاطر نشان کرد: روستاهای فوق  شامل چاه کوتاه، احمدی، تل اشکی، بادوله، خوشاب، عیسوند، سرمل و .... است.
وی در این رابطه اضافه کرد: در راستای گازرسانی به روستاهای یاد شده بالغ بر 130 کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن و نیز حدود 20 کیلومتر خط تغذیه به همراه پنج ایستگاه TBS اجرا می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها 3 هزار و 915 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
وی بیان کرد: به منظور اجرای پروژه‌های مذکور 29 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
حسینی یادآور شد: تاکنون 57 روستا در سطح استان را گازرسانی کرده‌ایم که با اجرای عملیات مذکور این تعداد به 73 روستا افزایش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: در حال حاضر تعاملات و روابط بسیار خوبی میان شرکت گاز استان بوشهر و دیگر نهادهای ذی‌ربط وجود دارد که امید می‌رود با تداوم روند موجود عملیات گازرسانی در بوشهر به سرعت توسعه یابد.
حسینی همچنین در ارتباط با وضعیت گازرسانی در دو شهر عالی‌شهر و چغادک، از شهرهای پرجمعیت شهرستان بوشهر عنوان کرد: در سال گذشته مجموعا نزدیک به 60 کیلومتر شبکه در این دو شهر اجرا شد که از این میزان، 43 کیلومتر مربوط به عالی‌شهر و 18 کیلومتر نیز مربوط به چغادک است و هم‌اکنون پیمان اجرای 60 کیلومتر دیگر نیز در شهر عالی‌شهر در حال برگزاری مناقصه است.
وی یادآور شد: گازرسانی به شش شهرک صنعتی، یک کارخانه سیمان، کارخانه متانول کاوه و سیراف انرژی نیز هم‌اکنون در دست اجراست که امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر، به اتصال 13 جایگاه سی‌ان‌جی در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به هشت جایگاه سی‌ان‌جی نیز در دست اجراست.
حسینی ادامه داد: هم‌اینک عملیات گازرسانی در شهرهای دلوار، دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، گناوه و امام حسن از توابع این استان اجرایی شده است. 
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول