اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اراک از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید کرد

خبرگزاری فارس: شهردار اراک به منظور نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اراک از پروژه میدان محیط زیست و میدان انقلاب بازدید کرد.

شهردار اراک از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیدمرتضی میری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اراک اظهار کرد: پروژه میدان محیط زیست یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری است که هم اکنون عملیات خاکبرداری این پروژه در دست اجرا است.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن کوه در مسیر اجرای این پروژه و به منظور تسطیح‌سازی اراضی در مسیر اجرای پروژه تاکنون 16 انفجار در این میدان صورت گرفته است.
شهردار اراک با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر از پیشرفت بالای 90 درصد برخوردار است، گفت:  آسفالت رمپ ورودی از میدان صنعت در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود به زودی به اتمام برسد.
میری ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک، اعتبارات شهرداری و عوارضات شهروندان تامین می‌شود.
شهردار اراک اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از خرداد ماه 89 آغاز  شد که با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و تلاش‌های صورت گرفته این پروژه به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
میری هدف از اجرای این پروژه بر روی کمربندی جنوبی و میدان صنعت را حذف میدان محیط زیست فعلی برشمرد و تاکید کرد: اجرای این پروژه در روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات نقش بسیار موثری خواهد داشت.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول