اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر رهبری محقق شد؛

اجرای 22 پروژه بهداشتی و عمران شهری در کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از اجرای 22 پروژه بهداشتی و عمران شهری در شهرستان کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

اجرای 22 پروژه بهداشتی و عمران شهری در کنگان
سید پیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و سفر بابرکت مقام عظمای ولایت در هشتم فروردین ماه امسال به منطقه عسلویه نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت است.
وی افزود: با انجام این سفر ارزشمند شاهد افزایش انگیزه در کارکنان و مدیران پارس جنوبی هستیم و وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا نیز روند رو به رشدی داشته است.
مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به مصوبات ارزشمند سفر مقام معظم رهبری در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: 55 پروژه مهم با اعتباری بیش از 240 میلیارد ریال به تصویب رسیده که هفته گذشته شاهد انعقاد تفاهم‌نامه اجرای این مصوبات در استان بوشهر بودیم که انتظار می‌رود به زودی این پروژه‌ها عملیاتی شوند.
موسوی از اجرای 22 پروژه بهداشتی و عمران شهری در کنگان خبر داد و تصریح کرد: اجرای 17 پروژه در بخش بهداشت و درمان با 50 میلیارد ریال و اجرای پنج طرح مهم عمران شهری در شهرستان کنگان با اعتبار 50 میلیارد ریالی از مهم‌ترین مصوبات این سفر است که به زودی اجرایی می‌شوند.
وی در تشریح جزئیات این طرح‌ها گفت: احداث خانه بهداشت روستایی در سهمو جنوبی، احمد آباد مرکزی کنگان، روستای مروع و سواحل و روستای بنود عسلویه از جمله این طرح‌هاست. 
موسوی عنوان داشت: احداث پانسیون پزشکان چهار واحدی در عسلویه، چاه‌مبارک و پانسیون دو واحدی پزشکان در بندر سیراف و کنگان و نخل تقی و همچنین پانسیون سه واحدی پزشکان متخصص کنگان نیز از جمله این مصوبات است.
مدیرعامل پارس جنوبی افزود: احداث و تجهیز مرکز بهداشتی و درمانی شهری شماره دو عسلویه، تامین تجهیزات برای مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت سطح شهرستان کنگان، احداث و تجهیز بخش ICU بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان کنگان و احداث و تجهیز بخش ام آر ای در کنگان نیز از جمله این مصوبات است.
موسوی اضافه کرد: اجرای زیرسازی و سنگ جدول و آسفالت خیابان یادگار امام(ره)بنک، اجرای زیر سازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سیراف، احداث بوستان خانوادگی عسلویه، اجرای آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر کنگان و اجرای روکش آسفالت معابر نخل‌تقی از جمله طرح‌های مهم عمران شهری است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های شهرستان کنگان از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ویژه است که امیدوار هستیم با تلاش مسئولان به خوبی انجام شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول