اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد:

58 پروژه برای توسعه عمران شهری گناوه

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: برای تسریع در عمران شهری گناوه 58 پروژه عملیاتی را تعریف کرده‌ایم.

58 پروژه برای توسعه عمران شهری گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، احمد جعفری نسب صبح امروز در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گناوه با تاکید بر اینکه اعتبارات عمران شهری گناوه امسال چهار برابر شده است، اظهار داشت: اولویت کار را ساخت و عمران شهری قرار داده‌ایم و با توجه به تعریف 58 پروژه جدید برای عمران شهری گناوه در آینده شاهد تغییرات و تحولاتی در مبلمان شهری گناوه هستیم.
جعفری‌نسب بیان کرد: شرکت‌ها و پیمانکاران مشغول در این پروژه‌ها باید در وقت مقرر و تعیین شده پروژه‌ها را تحویل دهند در غیر اینصورت هیچ مسامحه‌ای نخواهیم کرد و هیچ عذری پذیرفتنی نیست.
وی همچنین ضمن یادآوری اینکه برای حل مشکلات و رفع موانع در پروژه‌ها در صورت وجود آمادگی کامل داریم، گفت: در اینصورت جای هیچ توجیه وجود ندارد.
فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر گناوه همه موانع حل شده و مصمم هستیم تا پروژه‌های عمرانی شهر را در پایان سال 90 به بهره‌برداری برسانیم.
فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: اجرای سریع پروژه‌های عمرانی از اولویت‌هاست و اختصاص اعتبارات لازم این مهم را محقق می‌کند.
جعفری‌نسب بیان کرد: شهرستان گناوه در دولت‌های نهم و دهم با افزایش اعتبارات در بخش‌های مختلف توسعه‌ای خوبی یافته و باید تلاش کنیم این روند ادامه یابد.
وی خواستار برخورد لازم با بی‌نظمی در بازار شد و اعلام داشت: برای حفظ و حراست از شأن بازاریان گناوه و جلوگیری از عواملی که موجب به وجود آمدن مشکل در بازار می‌شوند، برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم که به زودی در سطح شهر گناوه اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: انجام امور کارشناسی شده همراه با تعامل در تمام بخش‌ها نتیجه‌بخش است.
کاظم بیروتی شهردار گناوه نیز با تشکر از همکاری و پیگیری‌های مستمر فرماندار گناوه در زمینه پروژه‌های عمران شهری افزود: برای نخستین بار شاهد چنین حجم پروژه‌های عمرانی در شهر گناوه هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول