اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

پیشرفت 41 درصدی پروژه‌های ستاد عمران شهری در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه های ستاد عمران شهری گفت: در حال حاضر پروژه‌های عمران شهری استان زنجان 41 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 41 درصدی پروژه‌های ستاد عمران شهری در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه تاخیر در پیشرفت فیزیکی مصوبات ستاد عمران شهری در رابطه با شهرداری‌ها مربوط به فرایند ابلاغ اعتبارات است، اظهار داشت: 50 درصد سهم اعتبارات استان زنجان با اندکی تاخیر برای ابلاغ در اختیار معاونت برنامه‌ریزی قرار گرفته است.
وی با اشاره به میانگین پیشرفت فیزیکی 41 درصدی مجموع طرح‌های ستاد عمران شهری برای شهرداری‌ها افزود: تعامل و همکاری مسئولان و مردم برای عملیاتی کردن پروژه‌های عمرانی ضروری است.
معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرستان‌های زنجان 38 درصد، ارمغانخانه 41 درصد، ابهر 52 درصد، سلطانیه 31 درصد، هیدج 76 درصد، خدابنده 62 درصد، سجاس 76 درصد، سهرورد 31 درصد و صائین‌قلعه 44 درصد است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌های هیدج و سجاس از بالاترین میزان پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار به استان زنجان ابلاغ شده بود، یادآور شد: با توجه به گذشت 9 ماه از سال انتظار می‌رود تا پروژه‌ها از پیشرفت قابل قبولی برخوردار باشند.
کریمی به ساما‌ندهی رودخانه آرا چای در زرین‌رود به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح با 71 درصد پیشرفت فیزیکی از پروژه‌های پیشرو در حال اجرا است.
معاون استاندار زنجان از ساماندهی قبور شهدا، ساماندهی بلوار امام زرین‌رود و آسفالت خیابان‌های شهر به‌عنوان پروژه‌های مهم این شهر یاد کرد.
وی افزود: از محل اعتبارات استان و شهرداری 80 میلیارد ریال اعتبار به پروژه سبزه‌میدان شهر زنجان اختصاص یافته است.
کریمی با بیان اینکه اجرای طرح سبزه‌میدان نیازمند جذب سرمایه‌گذار از بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح شاهد ساما‌ندهی وضعیت ترافیکی و معماری مرکز شهر زنجان خواهیم بود.
در ادامه این جلسه شهردار زرین‌رود با بیان اینکه در شهر زرین‌رود پروژه‌های مبلمان شهری، ساماندهی بلوار امام، احداث رینگ 24 متری، آسفالت خیابان‌ها، احداث پارک بزرگ شهر و سامان‌دهی آرا چای از پروژه‌هایی هستند که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند، گفت: در حال حاضر طرح مبلمان شهری زرین‌رود 50 درصد و ساماندهی بلوار امام این شهر نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول