اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه و برنامه‌ریزی ورزش همگانی وزارت ورزش:

ورزش همگانی فقط پیاده‌روی نیست/ تعریف درستی از ورزش همگانی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه و برنامه‌ریزی ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش همگانی فقط پیاده‌روی نیست.

ورزش همگانی فقط پیاده‌روی نیست/ تعریف درستی از ورزش همگانی نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمود صیدانلو ظهر امروز در آیین افتتاح زمین ورزش روستای کلاکسر بخش مرکزی آمل با تاکید بر اینکه در کشور ورزش همگانی وضعیت خوبی دارد، اظهار داشت: رویکردها در حوزه ورزش در سال‌های اخیر تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه همایش‌های پیاده‌روی در کشور در تغییر این رویکردها موثر بوده، یادآور شد: اگر چه این همایش‌ها نمادین است، اما توانسته جایگاه ورزش‌های همگانی را ارتقا دهد.
مدیرکل توسعه و برنامه‌ریزی ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: باید این فرهنگ به گونه‌ای افزایش پیدا کند که هزینه کردن برای ورزش در زمره سرمایه‌گذاری قلمداد شود.
فرماندار آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد فضای نشاط ‌آمیز و شاد برای روستاییان از برنامه‌های بسیار موثر است، ابراز داشت: این حرکت‌ها الگوی بسیار خوبی در زمینه ارتقای سطح سلامت روستاییان است.
یدالله اکبرزاده با اعلام اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه توسعه ورزش اقدامات مناسبی صورت گرفت، گفت: آمل در زمینه ورزش استعدادهای مناسبی دارد که باید به آنها توجه شود.
وی تصریح کرد: امروز تمامی شرایط برای قهرمانی در این شهرستان مهیا است.
اکبرزاده با اشاره به دغدغه‌های ورزشی در این شهرستان گفت: استادیوم شهید چمران آمل از مصوبات دور دوم و سوم سفر هیئت دولت به مازندران است که امیدواریم اعتبارات آن به موقع اختصاص داده شود.
این مسئول یادآور شد: این ورزشگاه در مرکز شهر آمل قرار دارد و نیمه‌کاره ماندن آن چندان خوشایند نیست.
فرماندار آمل ادامه داد: اعتبار سفر سوم این ورزشگاه با استادیوم شهرهای نور و ساری دیده شده است که باید برای جذب آن تلاش کنیم.
زمین ورزشی روستای کلاکسر و کوسه‌رز و ساختمان دهیاری روستای کوسه‌رز امروز به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع) در آمل به بهره‌برداری رسید.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول