اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش بانوان استان کرمانشاه:

ورزش همگانی در اولویت برنامه‌های ورزشی کرمانشاه است

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان استان کرمانشاه گفت: اولویت برنامه‌های ما نهادینه کردن ورزش همگانی است.

ورزش همگانی در اولویت برنامه‌های ورزشی کرمانشاه است
نرگس یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: ورزش بانوان استان کرمانشاه دارای 44 هیئت فعال ورزشی در قالب 14 شهرستان بوده و متوسط هیئت‌های ورزشی فعال در هر شهرستان 27 هیئت است.
وی ادامه داد: 26 ‌هزار ورزشکار سازمان یافته و 50 هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در بخش همگانی فعالیت می‌کنند. 
یوسفی افزود: از ابتدای سال جاری تا‌کنون بیش از 150 ورزشکار به اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف دعوت شده‌اند که در مسابقات آسیایی و جهانی توانسته‌اند مقام‌های خوبی را برای کشورمان کسب کنند.
معاون ورزش بانوان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این خصوص می‌توان به کسب مدال طلای مریم هاشمی در مسابقات جهانی ووشو، کسب مدال طلای فتانه بهمنی در مسابقات جهانی رزمی، کسب مدال برنز سمیرا ملکی‌پور در مسابقات آسیایی گوانگجو، کسب مقام نایب قهرمانی راگبی در تورنمنت ایتالیا و چند مقام آسیایی قایقرانی اشاره کرد.
یوسفی در مورد امکانات و سرانه فضاهای ورزشی بانوان گفت: با توجه به وجود سالن‌های اختصاصی، سرانه فضاهای ورزشی بانوان در استان کرمانشاه سه صدم متر مربع است که با ساخت سالن‌های سقف کوتاه که هم‌اکنون در مجموعه ورزشی کوثر در حال احداث هستند این سرانه در آینده به مراتب افزایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: همچنین 11 ایستگاه صبحگاهی در پارک‌های سطح شهر با همکاری شهرداری و مربیان مجرب صبحگاهی در حال فعالیت هستند.
یوسفی خاطرنشان کرد: نخستین دیواره سنگ‌نوردی اختصاصی بانوان در سطح کشور در مجموعه ورزشی کوثر احداث شده است.
معاون ورزشی بانوان استان کرمانشاه، نهادینه کردن ورزش همگانی و اهمیت به آن، افزایش چشمگیر ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و مسابقات برون مرزی، اجرای برنامه‌ها و ارتقای کلاس‌های آموزشی و همایش‌های فرهنگی ورزشی را از اولویت برنامه‌های ورزش بانوان دانست.
وی گفت: سال گذشته با زحمت و تلاش همه دوستان در المپیاد ورزشی کشور توانسته‌ایم بعد از تهران و اصفهان جایگاه سوم کشور را کسب کنیم و بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های مدون و کارشناسی شده توسط همکارانم در اداره کل جایگاه بهتری را که در شأن بانوان استان است، کسب کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول