اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمان:

ورزش برای سلامتی مردم یک نیاز است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مردم ورزش را برای سلامتی و پویایی جسم و روان خود یک نیاز می‌دانند.

ورزش برای سلامتی مردم یک نیاز است
عباس ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در امر ورزش همگانی و سیاست‌های وزارتخانه، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در برگزاری همایش‌های پیاده‌روی حتی در روستاها نیز خوب عمل کرده است.
وی به برگزاری همایش پیاده‌روی در شهرستان جیرفت در جمعه دوم دی ماه اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی در شهرستان‌های رفسنجان، کرمان، منوجان و جیرفت طی چند ماه گذشته تاکنون و پخش زنده تمام این همایش‌ها نشان از استقبال و علاقمندی مردم در استان به ورزش همگانی است.
ارجمند برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و حضور پررنگ مردم را موجب رونق فضای شادی و نشاط در جامعه و بین خانواده‌ها دانست و بیان داشت: برخلاف برخی صحبت‌های حاشیه‌ای حضور خانواده‌ها در این همایش‌ها برای کسب جایزه نیست، مردم بیش از هر چیز برای اهمیتی که برای سلامت خود قائل هستند در وهله اول با خانواده خود در این همایش شرکت می‌کنند، اما مسئله‌ای که باید به آن اشاره کرد، حضور پررنگ مردم است که مسئولیت مسئولان ورزش کشور و استان‌ها را در این زمینه سنگین‌تر کرده است.
وی با بیان اینکه مردم اکنون ورزش را برای ایجاد شادی و نشاط  در زندگی خود نیاز دارند، خاطرنشان کرد: آنها  آنچنان که آب را برای رفع تشنگی و یا غذا را برای رفع گرسنگی یک غریزه می‌دانند، ورزش را برای سلامتی و پویایی جسم و روان خود یک نیاز می‌دانند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به حضور برخی مسئولان استان در رأس هیئت‌های ورزشی گفت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار به عنوان سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان منصوب و کار خود را آغاز کرده است.
ارجمند خاطرنشان کرد: معاون منابع انسانی استاندار کرمان مسئولیت سرپرستی هیئت سوارکاری استان و فرماندار کرمان نیز سرپرستی هیئت هندبال استان کرمان را عهده‌دار شده‌اند.
وی گفت: فردی که مسئولیت‌پذیر شد، باید در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته و به مردم خدمت کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول