اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزش همگانی در شهرستان‌های اردبیل توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تقویت و توسعه ورزش همگانی در شهرستان‌های اردبیل با اولویت قهرمان‌پروری خبر داد.

ورزش همگانی در شهرستان‌های اردبیل توسعه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج بعد از ظهر امروز در دیدار با روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان گرمی اظهار داشت: سیاست وزارت ورزش و جوانان نیز بر توسعه و تقویت ورزش همگانی و فراگیر شدن ورزش در بین همه مردم است که با پیگیری این روند در استان اردبیل نیز درصدد گسترش ورزش همگانی هستیم.
وی با بیان اینکه در سال جاری و با حمایت وزارت ورزش و جوانان ورزش استان‌ها و شهرستان‌ها تقویت شده است خاطرنشان کرد: در سال جاری 240 میلیون ریال اعتبار به هیئت‌های ورزشی گرمی اختصاص یافته است که در راستای تقویت بخش ورزش شهرستان رقم مناسبی است.
این مسئول با تاکید بر اینکه استعدادیابی و قهرمان‌پروری نیز باید در راس برنامه‌های اداره ورزش و جوانان تمام شهرستان‌ها قرار گیرد تصریح کرد: پرداختن به جنبه پهلوانی و قهرمانی ورزش باید بیش از پیش در برنامه‌های مسئولان گنجانده شود و از هر شهرستان یک قهرمان کشوری و حتی جهانی را در میادین به نظاره بنشینیم.
پازاج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین زمین مناسب برای احداث سالن ورزشی 2 هزار نفری در گرمی گفت: اعتبار ساخت این سالن از محل اعتبارات ورزشی سال آینده تامین خواهد شد.
وی همچنین از اختصاص 560 میلیون ریال اعتبار برای احداث نخستین سالن ورزشی در دهستان آلنی بخش مرکزی و 200 میلیون ریال برای تعمیر و نگهداری سالن ورزشی روستای ظاهرا در مرکز بخش موران گرمی خبر داد و بر توسعه و توجه به مشکلات ورزشی روستاها تاکید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از در دست اجرا بودن 26 پروژه ورزشی جدید در استان خبر داد و اضافه کرد: سالن‌های ورزشی استان اردبیل نیازمند بهسازی و بازسازی است چرا که علی‌رغم وجود ورزشکاران و قهرمانان نامی در این استان با استعدادهای ناب هیچ سالن ورزشی استاندارد در این استان وجود ندارد.
در ادامه این دیدار سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی نیز از در حال احداث بودن خوابگاه ورزشی 50 نفری این شهرستان خبر داد.
رضا ایران‌نژاد اظهار داشت: این پروژه 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود تا در سه ماهه اول سال آتی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به تعمیر و بازسازی میدان چمن مجموعه ورزشی ایثار گرمی بر گسترش ورزش روستایی در این شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول