اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواجه بیاتی خبر داد

پلمپ 12 باشگاه متخلف ورزشی در قم

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم از پلمپ تعدادی از باشگاه‌های متخلف ورزشی در قم خبر داد.

پلمپ 12 باشگاه متخلف ورزشی در قم
علی خواجه‌بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همان‌گونه که پیش از این اعلام کرده بودیم، این واحد بر نحوه ارائه خدمات و همچنین رعایت موازین اخلاقی و بهداشتی تمام باشگاه‌های ورزشی فعال در سطح استان به شکل جدی نظارت می‌کند.
وی ادامه داد: در این راستا بازرسان این اداره کل به صورت سرزده و دوره‌ای از باشگاه‌های ورزشی سطح استان بازدید کرده و علاوه بر برخورد جدی،‌ متخلفان را به اداره اماکن نیروی انتظامی به منظور پلمپ آن باشگاه‌ معرفی می‌کنند.
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: از جمله تخلفاتی که منجر به پلمپ باشگاه‌های ورزشی مختلف می‌شود، عدم اخذ مجوز فعالیت، رعایت نکردن موازین اخلاقی، گرانفروشی و بهداشت نامناسب محیط باشگاه است.
وی با اشاره به باشگاه‌های ورزشی متخلف که اخیرا پلمپ شده‌اند، یادآور شد:‌ تعدادی از باشگاه‌های فعال در مناطق دو و سه شهر قم در بازرسی‌های اخیر به دلیل عدم رعایت موارد قانونی و برخورداری از بیشترین آمار تخلفات، با پلمپ جریمه شده‌اند.
خواجه‌بیاتی یکی از مهم‌ترین تخلفات باشگاه‌های ورزشی را استفاده از داروهای غیرمجاز و عامل دوپینگ عنوان کرد و بیان داشت: با وجود پیگیری‌های جدی هنوز شاهد توزیع و مصرف داروهای غیر مجاز در باشگاه‌ها هستیم و البته این اداره کل نیز از طریق قانون با جدیت برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه از صدور اخطار مکتوب به 15 باشگاه ورزشی متهم به تخلف در سطح استان خبر داد و یادآور شد: در صورت مشاهده و دریافت گزارش تخلف مجدد، بدون کمترین بخشش نسبت به جمع آوری و پلمپ باشگاه‌‌های مورد نظر اقدام خواهد شد.
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عموم مردم و شهروندان قمی خواست هرگونه تخلفات در باشگاه‌های ورزشی را از طریق شماره پیامک 3000670825 و شماره تماس 2937039 به این واحد اطلاع رسانی کنند.
وی به موضوع آیین‌نامه فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: با استناد به قانون تاسیس باشگاه‌ و ورزشگاه توسط مردم و نیز آیین‌نامه اجرایی مربوطه و مصوبه کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان قم، باشگاه‌های ورزشی موظف به رعایت تمامی قوانین و مقررات باشگاه‌داری هستند.
خواجه‌بیاتی یکی از موارد این آیین‌نامه را رعایت شئونات و اخلاق اسلامی برای تمامی ورزشکاران و مربیان ذکر کرد و عنوان داشت: همچنین الزامی بودن پوشش مناسب و متعارف و لزوم توجه ورزشکاران به موازین اسلامی در هنگام ورود و خروج از باشگاه الزامی و ضروری است.
وی اظهار داشت: استفاده از موسیقی غیرمجاز و کلام‌دار در محیط باشگاه‌ها ممنوع است، ضمن اینکه باشگاه‌داران باید بدانند که استفاده از تلفن‌های همراه، دوربین عکاسی و دوربین فیلمبرداری در محیط، اماکن و باشگاه‌های ورزشی بانوان نیز جزو موارد ممنوع محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول