اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان:

توسعه ورزش همگانی را باید به فال نیک گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان اصفهان گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی را برای توسعه ورزش همگانی باید به فال نیک گرفت.

توسعه ورزش همگانی را باید به فال نیک گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی بعدازظهر امروز به مناسبت بازدید از نمایشگاه مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت اظهار داشت: با توجه به اهداف همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت که همانا توسعه ورزش با رویکرد دینی است، به طور حتم نمایشگاه امروز و مراسم اختتامیه فردا ما را برای رسیدن به این هدف والا قوی‌تر می‌کند.
وی در مورد مشارکت سازمان‌هایی مانند بهزیستی، سپاه و هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان برای برپایی این نمایشگاه گفت: موضوع یکی شدن سازمان‌های دولتی را برای توسعه ورزش‌های همگانی باید به فال نیک گرفت و از این موضوع بهترین بهره‌برداری را کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه نخستین دستگاه برای تعامل ورزش و توسعه رشته همگانی آموزش و پرورش است، اظهار داشت: این سازمان ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه ورزش‌های همگانی در سطح استان و کشور دارد.
وی بیان داشت: لازم است در همین ‌جا از تمام عوامل فعال در دبیرخانه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت به دلیل زحمت‌های فراوانشان تشکر کنم.
جمشیدی اظهار داشت: مراسم نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت تازه آغار فعالیت محسوب می‌شود و امیدداریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق شاهد دائمی شدن این دبیرخانه باشیم.
وی گفت: با موافقت وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان دائمی شدن دبیرخانه همایش ملی دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول