اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

راه‌اندازی ورزشگاه بزرگ 50 هزار نفری اهواز در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی ورزشگاه بزرگ 50 هزار نفری اهواز در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی ورزشگاه بزرگ 50 هزار نفری اهواز در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجعفر علیزاده در بازدید از طرح‌های راه و شهرسازی در برازجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر راهسازی و ایمن کردن راه‌ها تلاش بسیار زیادی داشته و هم‌اکنون پروژه‌های بسیار ارزشمندی در حوزه راهسازی در دست اجراست.
وی افزود: در حوزه ساخت مسکن و اماکن دولتی و احداث بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز در دولت نهم و دهم تحول چشمگیری مشاهده می‌شود و حجم و کیفیت پروژه‌ها رشد داشته است.
معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با وضعیت بیمارستان‌سازی در سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 30 بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تا انتهای سال جاری نیز 24 بیمارستان جدید افتتاح می‌شود و در مجموع امسال شاهد راه‌اندازی 54 بیمارستان جدید خواهیم بود.
علیزاده تصریح کرد: بر اساس آمار موجود در سال جاری بیش از 3100 تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه می‌شود.
وی اضافه کرد: امسال بیش از 70 پروژه بزرگ و ملی با اعتبار 500 میلیارد تومان در سراسر کشور تحویل خواهیم داد که نشان دهنده رشد چشمگیر در پروژه‌هاست.
این مسئول افزود: از دیگر پروژه‌های این وزارتخانه در سایر بخش‌های عمرانی می‌توان به ساخت 13 ساختمان اداری در کشور اشاره کرد که تا دهه فجر امسال تحویل می‌دهیم.
علیزاده با بیان برخی از پروژه‌های بزرگ این وزارتخانه در سال جاری بیان کرد: تا پایان سال جاری ورزشگاه بزرگ 50 هزار نفری اهواز را تحویل خواهیم داد که یک طرح مهم و ارزشمند برای جوانان و ورزش‌دوستان است و اطمینان داریم راه‌اندازی این پروژه گام بزرگی در گسترش فعالیت‌های ورزشی در خوزستان است.
وی گفت: تمام پروژه‌های مربوط به حوزه راه و شهرسازی فعال هستند و در چند جبهه کاری شاهد فعالیت پیمانکاران هستیم و امیدوار هستیم تمام طرح‌های مهم و ارزشمند در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: در استان بوشهر شاهد تلاش بی‌وقفه مسئولان هستیم و پروژه‌های بسیار ارزنده‌ای در این استان عملیاتی شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول