اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان اصفهان:

آثار برگزیده الگوی ترویج ورزش همگانی از پنجره حقیقت دینی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان اصفهان گفت: با توجه به آثار برگزیده رسیده به همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت الگوی راه ترویج ورزش همگانی از پنجره حقیقت دینی می‌شود.

آثار برگزیده الگوی ترویج ورزش همگانی از پنجره حقیقت دینی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان مقوله فرهنگ است، تصریح کرد: همواره وجود یک خلأ فرهنگی در میان ورزشکاران به ویژه در ورزش همگانی احساس می‌شد، بنابراین تلاش‌های بسیاری برای فرهنگ‌سازی در این حوزه‌ها شده و یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی در حوزه ورزش برگزاری همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت است.
وی افزود: همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت با شعار پیشرفت ورزش همگانی همراه با تعالی انسانی برگزار شده است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان اصفهان در مورد اهداف کلان این همایش بیان داشت: ترویج ارزش‌های اسلامی ایرانی در جامعه ورزش و ارتقا سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با در نظر گرفتن تاکید دین مبین اسلام به ورزش از جمله هدفگذاری‌های بلند مدت برگزاری همایش ورزش از پنجره حقیقت بوده است.
وی ادامه داد: ایجاد و تقویت ارتباط حوزیان و جامعه ورزشی و بهره‌برداری‌های طرفین در راستای تأمین اهداف سازمانی خود، معرفی و شناساندن ورزش همگانی به گروه‌های هدف همایش در طول برگزاری آن، بازشناسی و ارزیابی راهبردها و راهکارهای توسعه و تقویت ورزش همگانی و نیز دست‌یابی به بانک اطلاعات ایده و طرح‌های ابتکاری با محوریت موضوع همایش از آثار رسیده از دیگر هدف‌های همایش ورزش از پنجره حقیقت بوده است.
جمشیدی بیان داشت: شرکت کنندگان در این همایش آثار خود را در قالب مقاله، عکس، فیلم کوتاه، انیمیشن و نقاشی و طراحی ارائه کرده‌اند که برترین‌های این آثار پس از داوری معرفی می‌شوند و به عنوان الگویی برای توسعه ورزش همگانی از دریچه دین استفاده می‌شوند.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که خروجی عملی ورزش از پنجره حقیقت چیست، ادامه داد: از آن جایی که ما در کشوری ایرانی اسلامی با اعتقادهای مذهبی زندگی می‌کنیم و دین اسلام نیز تاکیدهای زیادی برای اهمیت دادن به ورزش داشته است، بنابراین ما نیاز به فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش در سطح مربی، ورزشکار و مدیر داریم و این‌طور نیست که بگوییم تا چه سالی این همایش به نتیجه می‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول