اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بیان کرد

نقش تعیین کننده مربیان در افزایش ظرفیت ورزش

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مربیان در افزایش ظرفیت ورزش استان نقش تعیین کننده‌ای دارند.

نقش تعیین کننده مربیان در افزایش ظرفیت ورزش
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سید محمدشروین ‌اسبقیان در سمینار مربیان زبده ورزش آذربایجان‌شرقی افزود: توانایی و ظرفیت ورزش آذربایجان‌شرقی برای همگان مشخص و واضح بوده و این توانمندی با تلاش مربیان سازنده بوده و درخشش بیشتری خواهد داشت.
وی بیان داشت: توانایی و توانمندی ورزش آذربایجان‌شرقی همچنین قرار گرفتن در جمع سه استان برتر کشور جز با داشتن مربیانی با دانش، با اخلاق فرهنگ اسلامی و پهلوانی، آگاه به مسائل روز ورزش و خستگی ناپذیر میسر نخواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی دستاوردهای ورزش قهرمانی استان را در طول سال 89 و 90 خوب دانست و افزود: دستاوردهای ورزش قهرمانی استان آذربایجان‌شرقی در طول 20 ماه گذشته خوب و حاصل تلاش شبانه‌روزی هیئت‌های ورزشی، ادارات ورزش، جوانان شهرستان‌ها، مربیان و ورزشکاران بوده و موفقیت‌های هیئت‌های تکواندو، جانبازان و معلولان، فوتبال، نابینایان، دوچرخه‌سواری، کبدی، کشتی، دوومیدانی و سایر هیئت‌ها خوب ارزیابی شده است.
وی تصریح کرد: با این حال این دستاوردها، مدال‌ها و قهرمانی‌های تیمی، ورزش پر از افتخار و ویترین با ارزش آذربایجان‌شرقی را راضی نمی‌کند و باید کمر همت و تلاش بست تا بتوان ورزش آذربایجان‌شرقی را در تمام زمینه‌های توسعه زیرساخت‌ها و منابع انسانی با پیشرفت مواجه ساخت.
اسبقیان در ادامه بیان داشت: تمام تلاش و کوشش دستگاه ورزش آذربایجان‌شرقی در شهرستان‌ها و تبریز رسیدن به جایگاهی است که ورزش آذربایجان‌شرقی دوران طلایی خود را سپری می‌کرد.
وی، موفقیت‌های چهار ورزش آذربایجان‌شرقی در سال 90 را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: تلاش شبانه‌روزی دستگاه ورزش در برگزاری رقابت‌های تور دوچرخه‌سواری آذربایجان، کشتی روز جهانی کودک، تنیس بین‌المللی، پیاده‌روی همگانی در تبریز و شهرستان‌ها همچنین توسعه ورزش همگانی، میزبانی رقابت‌های مهم کشوری و افتخارات ورزش همچون طلای رقابت‌های کاراته، دوومیدانی، شنا، کشتی و سایر رشته‌ها در ورزش استان بی‌سابقه بوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول