اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هشدار داد

همسویی معاندین نظام برای کم کردن حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: معاندین و مخالفین و دشمنان نظام اسلامی همسو با یکدیگر، با برنامه‌ریزی و توطئه، تمامی تلاش و سعی خود را برای کم کردن حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کار بسته‌اند.

همسویی معاندین نظام برای کم کردن حضور مردم در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان مرکزی اظهار داشت: برای مقابله با توطئه دشمنان نظام باید همه هوشیار باشیم و برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند تمام تلاش خود را به کار گیریم تا دشمنان انقلاب اسلامی را برای بار دیگر  ناکام و مایوس کنیم.
وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات تکلیف شرعی، ملی و دینی است، افزود: اقتدار، عزت، عظمت و مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخابات خبرگان رهبری و رئیس جمهوری تفاوت دارد، تاکید کرد: مردم در انتخابات باید در مورد نامزد اصلح تحقیق کنند و با دقت و آگاهی کامل در روز رای‌گیری به منتخب خود رای دهند و اسیر تبلیغات و وعده‌های کاندیداها نشوند.
ابوحمزه تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی قومیت‌ها، طایفه‌ها و پیوند‌های نسبی و سببی ملاک قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی و آمریکایی در انتخابات خود وعده‌های توخالی و قول مقام می‌دهند و پول‌های زیادی را خرج می‌کنند، هشدار داد: نامزدهای احتمالی و افراد ثبت‌نام کننده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید بر اساس فرهنگ غرب حرکت و تبلیغات دروغین  کنند زیرا این شیوه مرسوم کشورهای غربی و آمریکایی شایسته نظام اسلامی نیست.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به ویژگی‌های یک نماینده اصلح اشاره کرد و اظهار داشت: یک نماینده اصلح  باید اعتقاد عملی به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی داشته و متعهد به قوانین اسلام، ولایت‌مدار و دارای تخصص و بینش باشد، از حسن سابقه در خدمتگزاری به مردم نیز برخوردار بوده و در کارنامه خود فساد مالی و اخلاقی نداشته و مدافع انسان‌های مظلوم و فقیر باشد همچنین دارای بصیرت سیاسی بالا و آگاه به مسائل سیاسی روز دنیا  باشد.
ابوحمزه آراستگی اخلاقی و حسن خلق، شجاع، نترس، با تقوا، حرکت در خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مدافع اسلام و ارزش‌های آن در سنگر مجلس و دارای اندیشه اسلامی را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده اصلح دانست.
وی گفت: بسیجیان وظیفه دارند برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند تا دشمن را در این صحنه مهم و حساس ناکام گذارند.
‌انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول